La Crida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La Crida

Fòrum de l'associació de joves La Crida
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Warhammer Rol.

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Enrok




Nombre de missatges : 8
Fecha de inscripción : 01/09/2009

Warhammer Rol. Empty
MissatgeAssumpte: Warhammer Rol.   Warhammer Rol. I_icon_minitimeDc Gen 13, 2010 11:21 pm

Se que últimament no postejo gaire. Demano disculpes als que haigin de tornar a llegir les meves barravesades ortografiques S'us foteu.

Extranyament, la meva campanya de Warhammer Fantasy ha aguantat prou bè el pas del temps. Tot hi que he d'admetre que em va desilusionar veure com dels jugadors inicials al final sols n'he mantingut un. Tot hi que aquest un hi posi tanta empemte que em faci por i tot cancelar la campanya abans de que aconsegueixi ser caballer.(¬¬ temo per la meva vida XD)

Donc les gracies a aquells que cada certs diumenges es presenten a les meves partides(que no son meves...que son d'un llibre i per tant poc merit tinc) per a compartir amb mi unes hores de rol. Realment han aconseguit que algunes partides fosin realment molt molt divertides i d'altres inclus sorprenents.
Com a master novell estic acostumat a la visió del rol desde el punt de vista del jugador i ara he tingut l'oportunitat de veure que es sent intentant conduir un fil de campanya, com implicar emoció en certs punts d'una partida...com un pc pot fer molt de mal en el climax del boss final... bè, tot un seguit de coses que abans no podía veure.

També he pogut observar l'entusiasme dels jugadors desde fora. Tant per aconseguir millorar als seus personatges, com per seguir una partida encara que tinguin son, fred o gana. O encara que portin sense dormir més de 24h(els jugadors) i això signifiqui fer perillar la salut dels propis pjts.
Un es sent orgullós i puja l'anim.
Gracies per la bona voluntat que hi poseu.

Dir que la campanya segueix i seguirà mentre hi haigi prou gent que vulgui jugar. Tot hi que tal vegada no podré mantenir els dos grups com tenía pensat fer.

De moment: el proxim diumenge dia 17, al club a les 16:30(NO VINGUEU TARD CABRONS!)
Tornar a dalt Ir abajo
McCloy

McCloy


Nombre de missatges : 230
Fecha de inscripción : 18/08/2009
Edad : 39
Ubicació : Laboratorios Byosite Pharmaceutical

Warhammer Rol. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Warhammer Rol.   Warhammer Rol. I_icon_minitimeDj Gen 14, 2010 2:07 am

pues yo siento decir que no podre participar, por que ese día curro de tarde/noche, razón por la cual no estaré disponible. =_=
Tornar a dalt Ir abajo
http://mccloy.deviantart.com/
Pompeu Fabra

Pompeu Fabra


Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 21/12/2009
Ubicació : Prada de Conflent

Warhammer Rol. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Warhammer Rol.   Warhammer Rol. I_icon_minitimeDj Gen 14, 2010 12:16 pm

No he pogut evitar la temptació de corregir-vos i demanar-vos que us esmerceu més en la vostra escriptura.
Sobretot desprès d'insinuar certa patxoca o orgull per la vostra ignorància.

Enrok escrigué:
Se Sé que últimament no postejo escric gaire. Demano disculpes als que haigin hagin de tornar a llegir les meves barravesades ortografiques. S'us Us foteu.

Extranyament Estranyament, la meva campanya de Warhammer Fantasy ha aguantat prou el pas del temps. Tot hi que he d'admetre que em va desilusionar veure com dels jugadors inicials al final sols n'he mantingut un. Tot hi i que aquest un hi posi tanta empemte empenta que em faci por i tot cancelar la campanya abans de que aconsegueixi ser caballer.(¬¬ temo per la meva vida XD)

Donc les gracies gràcies a aquells que cada certs diumenges es presenten a les meves partides(que no son són meves...que son són d'un llibre i per tant poc merit mèrit tinc) per a compartir amb mi unes hores de rol. Realment han aconseguit que algunes partides fosin realment molt molt divertides i d'altres inclus fins i tot sorprenents.
Com a master novell estic acostumat a la visió del rol desde el punt de vista del jugador i ara he tingut l'oportunitat de veure que es sent intentant conduir un fil de campanya, com implicar emoció en certs punts d'una partida...com un pc pot fer molt de mal en el climax clímax del boss final... bé, tot un seguit de coses que abans no podía podia veure.

També he pogut observar l'entusiasme dels jugadors desde des de fora. Tant per aconseguir millorar als seus personatges, com per seguir una partida encara que tinguin son, fred o gana. O encara que portin sense dormir més de 24h(els jugadors) i això signifiqui fer perillar la salut dels propis pjts.
Un es sent orgullós i puja l'anim l'ànim.
Gracies Gràcies per la bona voluntat que hi poseu.

Dir que la campanya segueix i seguirà mentre hi haigi prou gent que vulgui jugar. Tot hi i que tal vegada no podré mantenir els dos grups com tenía tenia pensat fer.

De moment: el proxim diumenge dia 17, al club a les 16:30(NO VINGUEU TARD CABRONS!)
Tornar a dalt Ir abajo
Enrok




Nombre de missatges : 8
Fecha de inscripción : 01/09/2009

Warhammer Rol. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Warhammer Rol.   Warhammer Rol. I_icon_minitimeDj Gen 28, 2010 9:26 pm

Veus veus, ja ho deia jo, escrit tant bè com sempre XD corretgeix corretgeix pompeu XD

k.
Tornar a dalt Ir abajo
Seifil_Shinya

Seifil_Shinya


Nombre de missatges : 73
Fecha de inscripción : 29/08/2009
Edad : 37

Warhammer Rol. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Warhammer Rol.   Warhammer Rol. I_icon_minitimeDj Gen 28, 2010 11:38 pm

Se't trobava a faltar Pompeu!

PD: Ara faig un clam al retorn de Paco Umbral (nigromància potser), tot i que potser millor deixar els fòrums com les series que tenen alguns actors no fixes entre temporada i temporada.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Warhammer Rol. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Warhammer Rol.   Warhammer Rol. I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Warhammer Rol.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Warhammer 40k Rol.
» Nou reglament de Warhammer!
» Warhammer 40.000 a la tele
» Eines Warhammer-Mordheim
» Warhammer 40.000 Dark Millenium Online

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
La Crida :: Partides :: Partides-
Canviar a: