La Crida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La Crida

Fòrum de l'associació de joves La Crida

ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

La metàfora de la granoteta...

+3
Hoch
Draco
Connor
7 participantes
AutorMissatge
Connor

Nombre de missatges : 170

La metàfora de la granoteta... Empty
MissatgeAssumpte: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDj Feb 04, 2010 11:12 am

La metàfora de la Granoteta

Què me'n dieu? Poc fets? Volta i volta? Ben fets? Que es vegi la vermellor pel centre?
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco

Nombre de missatges : 255
Ubicació : Kulthea

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDj Feb 04, 2010 8:16 pm

Tot el meu suport a la causa Connor, no es a mi a qui hasde convencer, ja fa anys que m'he adonat del que passa. Espero que Catalunya sigui més com el ruc que com la granota. Que cuan es planti no donarà ni un pas més i no el mourà ni Deu.

Aprofito per trolejar una mica:

"Un català nacionalista es un català independentista acovardat"
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Connor

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDv Feb 05, 2010 1:53 pm

Un independentista que ataca un nacionalista, no és un patriota intel·ligent.

PS: Com sempre en un post de política, estem en Draco i jo solets opinant...
PS2: Quan de mal va fer Franco...
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch

Nombre de missatges : 226
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDv Feb 05, 2010 3:13 pm

No, es que sou mes pesats que un audiobook de Els pilars de la terra llegit per un profe de historia... I per començar a donar tombs a la sínia, pasem... XDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDv Feb 05, 2010 5:01 pm

Hoch escrigué:
No, es que sou mes pesats que un audiobook de Els pilars de la terra llegit per un profe de historia... I per començar a donar tombs a la sínia, pasem... XDDDD

Una granoteta ven cuita per Hoch! Tirandoooooooooo
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDs Feb 06, 2010 1:13 am

Per que no es digui que sóc mala administradora, deixaré que obriu un fil específic que penjaré a dalt on us pogueu explair parlant de politica. Personalment, es un tema que em disgusta però acepto perfectament que vosaltres volgueu parlar dels pros i contres de la independència; el nacionalisme, els models de govern, les repercusions socio-econòmiques... Amb metàfores, sense metàfores o com us dongui la gana... ^^
Tornar a dalt Ir abajo
McCloy

McCloy

Nombre de missatges : 230
Ubicació : Laboratorios Byosite Pharmaceutical

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDs Feb 06, 2010 2:31 am

Cita :

Sin entrar en debate y opinar sobre el tema, me limitare a escribir un comentario audaz (que muchos de vosotros reconoceréis) sobre la intervención de Hoch en el tema.

¡¡¡Y PIMMM!!!

Si, lo se, tal vez sea demasiado corto y esquemático... puede que este fuese mas gráfico.

¡¡¡Y zassss en toda la boca!!!

PD: Ahora podéis llamarme rana, sapo, salamandra o cualquier cosa que os de la gana, que yo se quien soy, en que creo y no necesito a nadie que venga a decirme lo ciego y estúpido que soy.
Tornar a dalt Ir abajo
http://mccloy.deviantart.com/
Hoch
Admin
Hoch

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDs Feb 06, 2010 11:28 am

Si no és por matar el tema ni por trolear (si ha quedado un poco trol es pq llevo toda la semana en el foro q troleo repartiendo candela y me quedan reminisciencias...) Es pq me aquí ya todos nos conocemos y creo que es inútil y cansino entrar a discutir un tema sin futuro por muchas razones... dejando a parte el tema de "independencia si/no" se tiene que mirar más allá. Van a llegar a alguna conclusión? No, esto va a ser un flame y punto, no va a ser un hilo de debate. Y si queréis abrir un hilo para flamear, lo veo genial, me encanta, me entusiasma... Pero me gustaría respetar a la gente de este foro que opina que el tema política/independencia es un puto coñazo con el que no vamos a llegar a ningun lado, estoy altamente a favor de los flames educativos, pero este no sería uno de ellos. A parte de que falta que nos descuidemos un poco para que se empiece un flame sobre politica en cualquier hilo del foro, como se ha demostrado anteriormente, cosa que me repatea. Yo leo el foro de mi club de rol, si quisiera leer un foro sobre política, me buscaría uno dónde hubiera una representación decente de todos los bandos y se mantuvieran debates sesudos con datos, estadísticas, referencias historicas y ejemplos de modelos de goviernos independentistas. Por desgracia, sabemos que esto no va a pasar de "Es q si no eres pro-independencia eres un facha y no eres catalán..."

Conozco perfectamente la opinión de Draco y Connor sobre política y si no me he molestado nunca en ilustrarles sobre mi opinión en ello es pq opino que ni va a servir de nada ni es necesario discutir por discutir sobre un tema que no me gusta. Como leí en una firma por ahí "las opiniones són como los culos, cada uno tiene el suyo propio" y creo que realmente no interesa el tema del nacionalismo, la independencia, los sistemas de govierno y tal, o alguien ya habria entrado al trapo. Aun así, sigo diciendo que les abro un hilo para que se explayen; es más, si realmente quieren un flame o un troleo majo, yo traigo un par de troles con argumentos para que juguéis con ellos (con la única condición de que luego no haya quejas... si queréis jugar, se juega mientras se vaya ganando o mientras se vaya perdiendo... )

Más allá de eso, creo que mi opinión sobre independencia y nacionalismo no importa una mierda a nadie, desde el punto de que no me apetece defenderla. Soy catalana y me muevo en ambientes trol, os créeis que no me han intentado sacar el tema más de una y dos veces? Sé como acaba, perfectamente. Y sé que igual que no he entrado en la discusión en ningun sitio, no quiero entrar ahora.

Y con este tocho-post doy por zanjada mi intervención en este hilo. Id con LoL, hijos míos...

(P.D.: Embarassed McCloy, no era para tanto, la metáfora ha sido poco inspirada... Tendría que haber dicho que El Quijote leído por Camilo José Cela... )
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDs Feb 06, 2010 4:42 pm

noooo Hoch no ho facis!!!

No necesito que portis cap trol que em digui que el català es un dialecte del valencià, ni que em vulgui convencer que Catalunya roba els diners a Extremadura. Per això ja tinc Intereconomia, Telemadrid, El Mundo, La Razon, la Gaceta, Cope, Jimenez Losantos i demés medis de comunicació "minoritaris".
Tornar a dalt Ir abajo
McCloy

McCloy

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDg Feb 07, 2010 2:15 am

¿Ves? otra vez...=_= a ver si maduramos Draco y nos damos cuenta de que (Gente que no apoya el independentismo) no es igual a (Facha). Que parecemos críos joder. =_=

A ver si al final voy a tener que hacer como el Coco y enseñarte la diferencia entre cerca y lejos...
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDg Feb 07, 2010 11:04 am

McCloy escrigué:
¿Ves? otra vez...=_= a ver si maduramos Draco y nos damos cuenta de que (Gente que no apoya el independentismo) no es igual a (Facha). Que parecemos críos joder. =_=

A ver si al final voy a tener que hacer como el Coco y enseñarte la diferencia entre cerca y lejos...

I ara que haig de fer McCloy? Que pretens amb aquest comentari? Que et contesti amb insults i faltant al respecte? Es el que vols? No t'he faltat en cap moment, i mira tu.

Cuan Hoch parla de portar un parell de trolls a aquest foro, segur que parla de dos persones moderades, claaaaaaaaaro.

Tot i les teves provocacions, dono el tema per tancat. Per que la intenció de Connor era tenir una discursió politica sense flames i no ha pogut ser, en part per culpa meva i també de Hoch i McCloy.

Connor, et recomano que no obris més fils d'aquest estil, es una perdua de temps.
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDg Feb 07, 2010 4:26 pm

Draco escrigué:

Tot i les teves provocacions, dono el tema per tancat. Per que la intenció de Connor era tenir una discursió politica sense flames i no ha pogut ser, en part per culpa meva i també de Hoch i McCloy.

Connor, et recomano que no obris més fils d'aquest estil, es una perdua de temps.

Un cop entés el punt, em dóno per satisfeta... Es al que volia a arribar... De veritat, gent, sense acritud... pero això es el foro del club de rol, no un foro de debat de política...
Tornar a dalt Ir abajo
Logan

Logan

Nombre de missatges : 500

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDg Feb 07, 2010 4:33 pm

No s'hi val. Jo ja tenia les crispetes al microones esperant el moment en que algú cridés FLAME!!!! i deixe's anar els trolls de la bronca.

Un foro sense flames no és foro ni és res.

I la pel.lícula de "El Retorno del Rey" sembla un "Grandes Relatos" d'Antena 3.
Tornar a dalt Ir abajo
Connor

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDl Feb 08, 2010 12:11 pm

Draco escrigué:
Mai descansaré en la meva obsessió per a que la gent pensi per ella mateixa, encara que ells no vulguin.

Draco escrigué:
Quan Hoch parla de portar un parell de trolls a aquest foro, segur que parla de dos persones moderades, claaaaaaaaaro.
Que jo sàpiga els Trolls mai són moderats... Rolling Eyes

McCloy escrigué:
Que jo sàpiga en Draco no equiparava fatxa amb contrari a la independència, sinó troll = flames = fatxa.
Vaja, jo ho he interpretat així... i qui ho faci (unionista=fatxa), és un xic infantil.

Hoch escrigué:
Es pq me aquí ya todos nos conocemos y creo que es inútil y cansino entrar a discutir un tema sin futuro por muchas razones...
Jo no diria això d'una alternativa política que a cada enquesta que fan, augmenta, però bé... Rolling Eyes

Hoch escrigué:
Van a llegar a alguna conclusión? No, esto va a ser un flame y punto, no va a ser un hilo de debate. Y si queréis abrir un hilo para flamear, lo veo genial, me encanta, me entusiasma... Pero me gustaría respetar a la gente de este foro que opina que el tema política/independencia es un puto coñazo con el que no vamos a llegar a ningun lado, estoy altamente a favor de los flames educativos, pero este no sería uno de ellos.
"Respectar la gent no li agrada el tema política/independència"... um...

1. Quan vaig obrir el del political compass, ningú es va queixar.
2. Per respecte a la gent que no li agrada, m'he de callar? Si hi ha gent a qui no li agradi un fil, que no hi entri.
3. No cal arribar a una conclusió en un debat, es poden explicar les posicions, entendre-les, compendre-les i anar-se'n cap a casa tan feliç.

Hoch escrigué:
Yo leo el foro de mi club de rol, si quisiera leer un foro sobre política, me buscaría uno dónde hubiera una representación decente de todos los bandos y se mantuvieran debates sesudos con datos, estadísticas, referencias historicas y ejemplos de modelos de goviernos independentistas. Por desgracia, sabemos que esto no va a pasar de "Es q si no eres pro-independencia eres un facha y no eres catalán..."

1. Estic cansat de veure al zulo fils de videos xorres, pel·lícules, bromes, i no em queixo... ans al contrari, m'agrada que hi hagi varietat, assabentar-me de coses, opinar... a més, es fa en el zulo i a mi m'agradaria que s'hi pogués continuar parlant de tot, sense censures de cap mena.
2. Mai li he dit a un unionista "fatxa" i no recordo haver sentit ningú fer-ho en aquest fòrum. Estem entre amics no en un bar o a la feina, on no saps què et trobaràs.
3. Que jo sàpiga els independentistes som minoria en aquest fòrum, per tant, per la representació dels unionistes no cal que et preocupis. I sobre debat amb dades, es pot fer... si es vol, és clar.

Hoch escrigué:
Conozco perfectamente la opinión de Draco y Connor sobre política y si no me he molestado nunca en ilustrarles sobre mi opinión en ello es pq opino que ni va a servir de nada ni es necesario discutir por discutir sobre un tema que no me gusta. Como leí en una firma por ahí "las opiniones són como los culos, cada uno tiene el suyo propio" y creo que realmente no interesa el tema del nacionalismo, la independencia, los sistemas de govierno y tal, o alguien ya habria entrado al trapo.

Jo no conec la teva, ni la del McCloy i m'agradaria sentir-la i que l'argumentesiu, més allà de "es una chorrada" o "no interesa a nadie" o "a la gente le preocupan los problemas de verdad"...

A mi m'agrada enraonar, no discutir.

Hoch escrigué:
Aun así, sigo diciendo que les abro un hilo para que se explayen; es más, si realmente quieren un flame o un troleo majo, yo traigo un par de troles con argumentos para que juguéis con ellos (con la única condición de que luego no haya quejas... si queréis jugar, se juega mientras se vaya ganando o mientras se vaya perdiendo... )
Si és la única forma que un grup d'adults pugui discutir un tema sense insultar-se, endavant. Obrim un fil sobre política i m'ofereixo voluntari per a moderar-lo.
Tornar a dalt Ir abajo
Logan

Logan

Nombre de missatges : 500

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDl Feb 08, 2010 2:08 pm

Cita :
Mai descansaré en la meva obsessió per a que la gent pensi per ella mateixa, encara que ells no vulguin.

"River, querida, la Alianza no nos dice qué hemos de pensar. Sólo nos dice cómo hemos de pensar."

- Pròleg de la pel.lícula Serenity

Cita :
Quan vaig obrir el del political compass, ningú es va queixar.

Uns quants es van queixar de que les preguntes eren prou tramposes i el resultat no era gaire fiable. Però al menys als resultats que t'oferia la "brúixola política" no hi venien afegits cap comentaris tipus "si t'ha sortir això, ets mala persona" o "si t'ha sortir això, ets tonto", comentaris que sí han aparegut en altres fils sobre posicions politiques de la gent.

Cita :
Que jo sàpiga en Draco no equiparava fatxa amb contrari a la independència, sinó troll = flames = fatxa. [...] Mai li he dit a un unionista "fatxa" i no recordo haver sentit ningú fer-ho en aquest fòrum.

És cert que de moment encara no s'ha acusat a ningú de ser feixista (però amb el temps, jo crec que tot arribarà), però recomano que prengui's unes cuantes cues de pansa per a enrecordar-te de que no fa gaire algú va expressar la seva opinió política i la primera resposta que va obtenir va ser "Quanta ignorància...".

Si fas una ullada al Power Point de metàfores granotaires amb el que s'ha inaugurat aquest fil, veuràs que a la pàgina 15 es menciona a qui no doni suport a la independència com a "inconscient, mal informat, cómplice de l'espanyolisme" i suposo que mal català en general. Ah, i la primera resposta a aquest fil deixa explícitament que "un català nacionalista és un català independentista acovardat". Però suposo que mentre ningú anomeni fatxa a ningú, aquí tot s'hi val i ningú té dret a ofendre's, i si ho fa és un ignorant, un inconscient, o un seguidor de Intereconomia.

Cita :
Si és la única forma que un grup d'adults pugui discutir un tema sense insultar-se, endavant. Obrim un fil sobre política i m'ofereixo voluntari per a moderar-lo.

I jo et dono tot el meu suport i fins i tot m'atreviria a participar-hi en el debat. Però t'aconsello que, si ho fessis, prenguessi's especial cura a obrir els fils amb postulats que fossin el més políticament neutres possibles. Una altra cosa és que, després d'obrir el fil amb el post inicial, responguessi's amb la teva visió personal sobre el tema del debat, però trobo desafortunat obrir un debat indicant ja desde el principi quina és la resposta que es considera bona i quina és la dolenta.

Tornant a l'exemple del Power Point granotaire, em sembla un exemple nefast per a obrir un debat, ja que t'indica clarament quina és la resposta "correcte" (veure pàgina 15 i últimes pàgines del Power Point) i no dona absolutament cap dada. És a dir, el Power Point ens parla de "veritables atacs a la dignitat i els drets del nostre poble". Jo no poso en dubte que existeixen aquests atacs, però... quins? on? quan? com? Els Power Point no ens dona cap data, cap exemple, cap enllaç a la wikipedia... i sense dades, això ja no és un debat, sino mera propaganda.

L'equivalent seria a que jo ara volgués obrir un fil sobre sexe per a parlar sobre la bisexualitat, i el comencés posant un enllaç un powerpoint on es fa una metàfora entre la bisexualitat i la vida dels cargols, i acte seguit jo afirmés que: "una persona que diu que no és bisexual en realitat és un bisexual acovardit".

Poca raó tindria jo després de queixar-me perque la gent no fa cas del meu fil, o m'envia directament a la merda amb més o menys educació.
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDl Feb 08, 2010 3:47 pm

Connor escrigué:
Draco escrigué:
Comencem bé... amb respecte i tal... Així que jo com no vull parlar de política amb gent la opinió de la qual ja tinc més que clara i no comparteixo es que no penso per mi mateixa, no? Si, una gran manera de obrir un "debat"...

Connor escrigué:
Draco escrigué:
Quan Hoch parla de portar un parell de trolls a aquest foro, segur que parla de dos persones moderades, claaaaaaaaaro.
moderats no, pero el que jo oferia son gent q es molesta a informarse de les dues visions del tema abans de parlar... Res es o blanc o negre, pero molt que volguem nois... i les utopies son moooolt boniques pero si no es mira el sentit practic de les coses... malament anem... Al menys, os oferia algú que s'hagués interesat en donar-vos bons arguments en contra dels vostres... es el que voleu no? un bon debat?

Connor escrigué:
McCloy escrigué:
Que jo sàpiga en Draco no equiparava fatxa amb contrari a la independència, sinó troll = flames = fatxa.
Vaja, jo ho he interpretat així... i qui ho faci (unionista=fatxa), és un xic infantil.
Sense comentaris... Això cau pel seu propi pes...

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
Es pq me aquí ya todos nos conocemos y creo que es inútil y cansino entrar a discutir un tema sin futuro por muchas razones...
Jo no diria això d'una alternativa política que a cada enquesta que fan, augmenta, però bé... Rolling Eyes
mmmm intentes asimilar el que dic? em sembla que no, no he dit que la independencia no tingui futur (encara que ho crec, pero no estavem discutint aixo aquí) Clarificaré que em referia que podem posarnos a discutir i a fer els flames que us dongui la gana, pero ni volsaltres em convencereu a mi de q la independencia es viable socio-economicamente ni jo tinc ganes de fer una recerca amb estadístiques de dades economiques de la UE, mitjanes de produccio que hauriem de tenir per mantenir el status a la UE i etc que demostri el contrari... Tot i aixó SI us oferia portar gent que en tenia ganes... tot sigui per mantenir contents als users del foro... Si no quan va sortir el tema, li hagués fotut candau i ale. Aixo no es una chorrada que es pugui parlar a offtopic, no es un tema a tractar a la lleugera, precisament...

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
Van a llegar a alguna conclusión? No, esto va a ser un flame y punto, no va a ser un hilo de debate. Y si queréis abrir un hilo para flamear, lo veo genial, me encanta, me entusiasma... Pero me gustaría respetar a la gente de este foro que opina que el tema política/independencia es un puto coñazo con el que no vamos a llegar a ningun lado, estoy altamente a favor de los flames educativos, pero este no sería uno de ellos.
"Respectar la gent no li agrada el tema política/independència"... um...

1. Quan vaig obrir el del political compass, ningú es va queixar.
2. Per respecte a la gent que no li agrada, m'he de callar? Si hi ha gent a qui no li agradi un fil, que no hi entri.
3. No cal arribar a una conclusió en un debat, es poden explicar les posicions, entendre-les, compendre-les i anar-se'n cap a casa tan feliç.
ROFLMAO... si, no fa deu anys que conec el Draco... no fa els mateixos que el tracto i no he parlat mai amb ell de politica... I si... la meva posició está CLARISIM que s'ha entés i respectat i hem marxat a casa... (per aixo jo ara enlloc de veure Cáprica estic aquí postejant... )

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
Yo leo el foro de mi club de rol, si quisiera leer un foro sobre política, me buscaría uno dónde hubiera una representación decente de todos los bandos y se mantuvieran debates sesudos con datos, estadísticas, referencias historicas y ejemplos de modelos de goviernos independentistas. Por desgracia, sabemos que esto no va a pasar de "Es q si no eres pro-independencia eres un facha y no eres catalán..."

1. Estic cansat de veure al zulo fils de videos xorres, pel·lícules, bromes, i no em queixo... ans al contrari, m'agrada que hi hagi varietat, assabentar-me de coses, opinar... a més, es fa en el zulo i a mi m'agradaria que s'hi pogués continuar parlant de tot, sense censures de cap mena.
2. Mai li he dit a un unionista "fatxa" i no recordo haver sentit ningú fer-ho en aquest fòrum. Estem entre amics no en un bar o a la feina, on no saps què et trobaràs.
3. Que jo sàpiga els independentistes som minoria en aquest fòrum, per tant, per la representació dels unionistes no cal que et preocupis. I sobre debat amb dades, es pot fer... si es vol, és clar.

Si, es que el zulo es per vídeos xorres i bromes, es Spam o Offtopic... Ja he dit que obriu un fil y el pejem a importants... Trobo que el cau de l'spam no es un lloc on tractar un tema SERIO com es la politica. Aixo es el subforum de les xorrades... Pero sembla que tot i la meva negativa a parlar del tema, el respecto i el tinc en mes posició que tu, que el fots al mateix sac que el lloc on penjem les tonteries d'internet... gran actitud...

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
Conozco perfectamente la opinión de Draco y Connor sobre política y si no me he molestado nunca en ilustrarles sobre mi opinión en ello es pq opino que ni va a servir de nada ni es necesario discutir por discutir sobre un tema que no me gusta. Como leí en una firma por ahí "las opiniones són como los culos, cada uno tiene el suyo propio" y creo que realmente no interesa el tema del nacionalismo, la independencia, los sistemas de govierno y tal, o alguien ya habria entrado al trapo.

Jo no conec la teva, ni la del McCloy i m'agradaria sentir-la i que l'argumentesiu, més allà de "es una chorrada" o "no interesa a nadie" o "a la gente le preocupan los problemas de verdad"...

A mi m'agrada enraonar, no discutir.

Hoch escrigué:
Aun así, sigo diciendo que les abro un hilo para que se explayen; es más, si realmente quieren un flame o un troleo majo, yo traigo un par de troles con argumentos para que juguéis con ellos (con la única condición de que luego no haya quejas... si queréis jugar, se juega mientras se vaya ganando o mientras se vaya perdiendo... )
Em reafirmo, es més, com que opino que aquest no es el lloc indicat, espero instruccions per MP sobre com voleu que es digui la secció especifica que es crearà pq podeu explaiar-os...
Tornar a dalt Ir abajo
Connor

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDl Feb 08, 2010 5:24 pm

Logan escrigué:
Cita :

"River, querida, la Alianza no nos dice qué hemos de pensar. Sólo nos dice cómo hemos de pensar."

- Pròleg de la pel.lícula Serenity
No sé si t'entenc bé. El nostre pensament està condicionat, ja d'entrada, perquè som éssers socials i vivint en comunitat al s.XXI. I el del s.XXII es veurà condicionat de forma diferent.
Per tant, faig el que puc i crec que la resta, pot fer el mateix.

Logan escrigué:

Cita :
Quan vaig obrir el del political compass, ningú es va queixar.

Uns quants es van queixar de que les preguntes eren prou tramposes i el resultat no era gaire fiable. Però al menys als resultats que t'oferia la "brúixola política" no hi venien afegits cap comentaris tipus "si t'ha sortir això, ets mala persona" o "si t'ha sortir això, ets tonto", comentaris que sí han aparegut en altres fils sobre posicions politiques de la gent.

I per què passa això? Per què hi ha temes "tabú" pel mal rollo que porten inherent? Ho podem evitar tots plegats?

Logan escrigué:
És cert que de moment encara no s'ha acusat a ningú de ser feixista (però amb el temps, jo crec que tot arribarà), però recomano que prengui's unes cuantes cues de pansa per a enrecordar-te de que no fa gaire algú va expressar la seva opinió política i la primera resposta que va obtenir va ser "Quanta ignorància...".
Tens raó. Va ser un comentari desafortunat i ja li vaig dir. També recordo que els comentaris que el van seguir no semblaven adreçats a calmar l'ambient, sinó a crispar-lo un xic més.

Logan escrigué:
Si fas una ullada al Power Point de metàfores granotaires amb el que s'ha inaugurat aquest fil, veuràs que a la pàgina 15 es menciona a qui no doni suport a la independència com a "inconscient, mal informat, cómplice de l'espanyolisme" i suposo que mal català en general. Ah, i la primera resposta a aquest fil deixa explícitament que "un català nacionalista és un català independentista acovardat". Però suposo que mentre ningú anomeni fatxa a ningú, aquí tot s'hi val i ningú té dret a ofendre's, i si ho fa és un ignorant, un inconscient, o un seguidor de Intereconomia.
Que publiqui qualque cosa al fòrum no vol dir que hi estigui a favor o que ho trobi encertat. A més a més, tu pots ser unionista, estar d'acord amb el que hi diu a la pàgina 15 i voler-ho canviar amb un model federal (després entraré en la no-neutralitat del ppt), per tant la relació (en negreta) és la teva interpretació.

Logan escrigué:
Cita :

I jo et dono tot el meu suport i fins i tot m'atreviria a participar-hi en el debat. Però t'aconsello que, si ho fessis, prenguessi's especial cura a obrir els fils amb postulats que fossin el més políticament neutres possibles. ... ... Jo no poso en dubte que existeixen aquests atacs, però... quins? on? quan? com? Els Power Point no ens dona cap data, cap exemple, cap enllaç a la wikipedia... i sense dades, això ja no és un debat, sino mera propaganda.
M'alegro molt que una persona com tu vulgui col·laborar-hi. Gràcies. He de reconèixer que el ppt no és quelcom seriós i que al final fa una crida a una única sol·lució. Hauria hagut de facilitar l'altra versió, per ser neutral.

Logan escrigué:

L'equivalent seria a que jo ara volgués obrir un fil sobre sexe per a parlar sobre la bisexualitat, i el comencés posant un enllaç un powerpoint on es fa una metàfora entre la bisexualitat i la vida dels cargols, i acte seguit jo afirmés que: "una persona que diu que no és bisexual en realitat és un bisexual acovardit".
Deixa de citar el Draco... Razz Entre d'altres coses perquè el seu flame no té res a veure amb la idoneïtat de la forma com he encetat jo el debat.
Tornar a dalt Ir abajo
Connor

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDl Feb 08, 2010 5:57 pm

Hoch escrigué:
Connor escrigué:

Comencem bé... amb respecte i tal... Així que jo com no vull parlar de política amb gent la opinió de la qual ja tinc més que clara i no comparteixo es que no penso per mi mateixa, no? Si, una gran manera de obrir un "debat"...
Shocked Shocked Shocked
Si t'has sentit eludida, ho lamento, però els trets no anaven per aquí.

Hoch escrigué:

Connor escrigué:
moderats no, pero el que jo oferia son gent q es molesta a informarse de les dues visions del tema abans de parlar... Res es o blanc o negre, pero molt que volguem nois... i les utopies son moooolt boniques pero si no es mira el sentit practic de les coses... malament anem... Al menys, os oferia algú que s'hagués interesat en donar-vos bons arguments en contra dels vostres... es el que voleu no? un bon debat?
A veure, que ens estem embolicant: tu has fet la conya del troll, el Draco ha dit que gent d'intereconomia no calia i el McCloy s'ha queixat dient que els unionistes no eren fatxes... El camí (erròni) ha sigut: troll -> intereconomia NO -> no todos somos fachas.
D'aquí aquest comentari i el que quoteges a continuació.
Un cop deixat clar això, em sembla de putíssima mare que opini (argumentant) qui vulgui al fil. Sempre que sigui del club, és clar.
Hoch escrigué:

Connor escrigué:

Sense comentaris... Això cau pel seu propi pes...
Espero que amb el comentari d'abans ja ens haguem entès.

Hoch escrigué:
Clarificaré que em referia que podem posarnos a discutir i a fer els flames que us dongui la gana, pero ni volsaltres em convencereu a mi de q la independencia es viable socio-economicamente ni jo tinc ganes de fer una recerca amb estadístiques de dades economiques de la UE, mitjanes de produccio que hauriem de tenir per mantenir el status a la UE i etc que demostri el contrari... Tot i aixó SI us oferia portar gent que en tenia ganes... tot sigui per mantenir contents als users del foro... Si no quan va sortir el tema, li hagués fotut candau i ale. Aixo no es una chorrada que es pugui parlar a offtopic, no es un tema a tractar a la lleugera, precisament...
En un debat no és necessari convèncer a ningú:
Cita :

2 m. [CO] Discussió d’una qüestió entre dues o més persones de posicions contraposades, les quals es troben subjectes a les regles metòdiques d’intervenció i d’exposició de llurs arguments, sota la supervisió d’un conductor.
I no crec que calgui portar a ningú, no ho podem fer nosaltres sols? No tenim cadascú una opinió fonamentada?

Hoch escrigué:

Si, es que el zulo es per vídeos xorres i bromes, es Spam o Offtopic... Ja he dit que obriu un fil y el pejem a importants... Trobo que el cau de l'spam no es un lloc on tractar un tema SERIO com es la politica. Aixo es el subforum de les xorrades... Pero sembla que tot i la meva negativa a parlar del tema, el respecto i el tinc en mes posició que tu, que el fots al mateix sac que el lloc on penjem les tonteries d'internet... gran actitud...
Vaja, creia que el zulo era per parlar de qualsevol cosa, però bé si els temes de política necessiten un apartat específic, perquè és una cosa molt seria o perquè la gent es comporti... què hi farem! Endavant!
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDl Feb 08, 2010 9:07 pm

NdM: Post editat per ús de vocabulari crispant.
Tornar a dalt Ir abajo
Seifil_Shinya

Seifil_Shinya

Nombre de missatges : 73

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDt Feb 09, 2010 12:07 am

Hoch escrigué:

Bé, en principi no som un club de rol (tot i que ens hi dediquem en major part), si no una associació de joves.

Per tant, si com a joves que som creiem que es un tema que ens preocupa, per que no parlar-ne?

PD: Aquest post esta aprovat per Chuck Norris
La metàfora de la granoteta... Chuck_norris_approved
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDt Feb 09, 2010 12:26 am

Seifil_Shinya escrigué:
Hoch escrigué:

Bé, en principi no som un club de rol (tot i que ens hi dediquem en major part), si no una associació de joves.

Per tant, si com a joves que som creiem que es un tema que ens preocupa, per que no parlar-ne?

PD: Aquest post esta aprovat per Chuck Norris
La metàfora de la granoteta... Chuck_norris_approved
Es nota que no portes tants anys com nosaltres aguantant les diatribes politiques varies... pero per gustos colors... Jo em retiro, demano que no se'm quoteji mes per no tenir que contestar i us deixo parlar de política tranquils, que es el que es fa aquí... Have fun ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDt Feb 09, 2010 12:49 am

Hoch escrigué:
demano que no se'm quoteji mes per no tenir que contestar

Es que sempre vols tenir l'ultima paraula? Razz
Tornar a dalt Ir abajo
McCloy

McCloy

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDt Feb 09, 2010 4:25 am

Por favor señor Draco respete el derecho de la dama a no ser mencionada....
Tornar a dalt Ir abajo
SirSefirot
Admin
SirSefirot

Nombre de missatges : 107

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDt Feb 09, 2010 5:10 am

>Entrar al foro
>Veure subforum de politica

itsaliongetinthecar.jpg
Tornar a dalt Ir abajo
Connor

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitimeDt Feb 09, 2010 12:36 pm

Tanco el fil per a evitar més mals rotllos... no l'esborro per a que en quedi constància i per a iniciar el debat un altre dia, de forma més neutral i serena.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: La metàfora de la granoteta...   La metàfora de la granoteta... I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

La metàfora de la granoteta...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
La Crida :: Altres :: Zulo :: Política.-
Canviar a: