La Crida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La Crida

Fòrum de l'associació de joves La Crida
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda

Ir abajo 
+2
Strategos
Connor
6 participantes
AutorMissatge
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDc Mar 17, 2010 9:08 am

O com no s'ha d'escriure un article:
Detall curiós: No està signat...

Enquesta de La Vanguardia
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDc Mar 17, 2010 10:25 am

I la resposta de Joan Laporta:

Enquestes i parcialitat informativa
Tornar a dalt Ir abajo
Strategos

Strategos


Nombre de missatges : 97
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 41
Ubicació : Vila del Pingüí

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDc Mar 17, 2010 6:03 pm

Cita :
Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda

A mi parcialitat informativa em sembla el títol d'aquest fil.

Cita :
I la resposta de Joan Laporta

La resposta de Joan Laporta és fer-se la víctima, apuntar als "malvadus" del grup Godó, i dir que té una enquesta que diu coses molt boniques. Doncs que la publiqui.
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDc Mar 17, 2010 7:51 pm

Galceran, no ens vulguis fer creure que els diaris no escombren cap a (certa) casa que fa temps que ens afaitem...

És parcialitat informativa qualificar "d'independentisme radical" a Laporta i Reagrupament... fent servir l'adjectiu "radical" amb connotacions negatives implícites.
És parcialitat informativa qualificar Ciudadanos de partit "antinacionalista", quan precisament fan gala d'un nacionalisme espanyol sense complexes.
És parcialitat informativa (i aquí ja entrem a veure la fotografia en gran) fer el buit a les consultes populars que han mobilitzar, mobilitzem i mobilitzaran més catalans en tota la història del nostre país.
Etc, etc...

Fer-se la víctima? Et convido a desmentir (tirant d'hemeroteca) les afirmacions que hi fa.
Tornar a dalt Ir abajo
Subi

Subi


Nombre de missatges : 46
Fecha de inscripción : 19/08/2009
Edad : 40

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDc Mar 17, 2010 9:08 pm

uau impressionant, trobo molta violència en les teves lletres, ho dic perquè se olorar la violència, saps una cosa? A la gent que defenseu aquesta línia de pensament, seria mes fàcil parlar amb vosaltres si no saltéssiu com un gos petit i rabiós, pensa que necessiteu a molta penya per dur a terme el vostre objectiu, i quan es tracta de tanta gent no està de més la diplomàcia.
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDc Mar 17, 2010 10:34 pm

Subi escrigué:
uau impressionant, trobo molta violència en les teves lletres, ho dic perquè se olorar la violència, saps una cosa? A la gent que defenseu aquesta línia de pensament, seria mes fàcil parlar amb vosaltres si no saltéssiu com un gos petit i rabiós, pensa que necessiteu a molta penya per dur a terme el vostre objectiu, i quan es tracta de tanta gent no està de més la diplomàcia.

Subi, tornat a mirar Braveheart Rolling Eyes Peli que t'agrada i on els independentistes son els bons, i violents un "rato". Vale, ja no es porten les faldes entre els homes i els claymores com eines de fer politica, pero parlem d'ideals, i estic segur que t'emociones cuan Willam Wallace crida LLIVERTAT!!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Logan

Logan


Nombre de missatges : 500
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 46

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDc Mar 17, 2010 10:44 pm

Cita :
Subi, tornat a mirar Braveheart Rolling Eyes

I si la tornes a mirar, fes-ho després d'haver-te documentat una mica sobre la seva llarga llista d'inconsistències històriques, començant pel petit detall de que el sobrenom "Brave Heart" no se li va adjudicar mai al senyor William Wallace, sino a un tal Robert the Bruce (un dels més grans lluitadors per la independència d'Escocia, que en aquesta pel.lícula el retraten com un bleda acollonat pels anglesos).

http://www.allempires.com/article/index.php?q=Braveheart

En fí, "Braveheart", una pel.lícula tan objectiva com els articles de "La Vanguardia" o de "L'Avui".

Cita :
estic segur que t'emociones cuan Willam Wallace crida LLIVERTAT

Jo, en canvi, quan veig que algú escriu LLIVERTAT m'horroritzo.
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 12:02 am

Logan escrigué:
Draco escrigué:

i estic segur que t'emociones cuan Willam Wallace crida LLIVERTAT!!!

Jo, en canvi, quan veig que algú escriu LLIVERTAT m'horroritzo.
:amo:
(jo només puc pujar un emoticó en resposta pq arribo tard... )


I tornant al tema, la parcialitat informativa existeix, es un fet. Tal com son fets que el sol surt per l'est, que aquest subforum no el llegeix ni el Yeti i es un niu de flames i com que jo si em molestés en anar a votar votaria a ciutadans... les poques vegades que els he sentit parlar m'ha agradat el que deien.


Minutos musicales.
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 1:52 am

Cita :
Jo, en canvi, quan veig que algú escriu LLIVERTAT m'horroritzo.

Us podeu ficar les correccions ortografiques per on us capiguen.

Si, LLIVERTAT, OI QUE M'HAS ENTÉS???? Dons sense problema.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 8:05 am

Subi escrigué:
uau impressionant, trobo molta violència en les teves lletres, ho dic perquè se olorar la violència, saps una cosa? A la gent que defenseu aquesta línia de pensament, seria mes fàcil parlar amb vosaltres si no saltéssiu com un gos petit i rabiós, pensa que necessiteu a molta penya per dur a terme el vostre objectiu, i quan es tracta de tanta gent no està de més la diplomàcia.

Subi, en quin punt del meu post detectes "violència"?
Si, tens raó. Necessitem gent i la millor forma que tenim demostrar que l'independentisme és necessari i viable és engegant debats que altra gent vol evitar, perquè no toca, perquè som uns pesats, perquè no sortiria bé, perquè acabarem barallant-nos...
Evitar que la gent pensi, en definitiva.

Hoch escrigué:
... aquest subfòrum no el llegeix ni el Yeti i es un niu de flames i com que jo si em molestés en anar a votar votaria a ciutadans... les poques vegades que els he sentit parlar m'ha agradat el que deien.

Si no el llegeix ningú, no pot ser un niu de flames... Laughing
Èlia, et recomano que abans de votar (si qualque dia ho fas) t'informis bé de les alternatives polítiques.
Tornar a dalt Ir abajo
Subi

Subi


Nombre de missatges : 46
Fecha de inscripción : 19/08/2009
Edad : 40

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 9:22 am

Vinga aqui, així que si no us agrada el que llegiu es per que m'he de mirar una peli...
Draco, fa temps que les coses han canviat, lo de l'estat repressor, "la prima notte" o com carai s'escrigui, si de fet comencem ara a ser nosaltres els repressors jaja, si no rotules el teu negoci en català, toma repressió en forma de multa, pobre de l'agent de la llei mosso que es negui a parlar en català, i si, quan dic això parlo de repressió, per que una cosa és incentivar i una altra cosa ben diferent és castigar. Per a mi el camí de la llibertat es el de l'incentiu, el camí de la repressió el castic.
I seguint amb el tema de la independència faré un joc de símils, a veure, si nosaltres ens comparem a l'escòcia de William Wallace qui seria millor candidat a repressor anglès? L'estat espanyol, o be la banca privada?
Qui ens treu drets, qui ens ofega, qui ens humilia i per donar un toc de decadència i poc sentit de l'humor, només falta que al demanar el préstec per un pis ens demanin la primera nit del pis a la nostra dona per tal d'avalar i donar el vist i plau de la transacció.
Per tot això, no identifico com l'enemic a l'estat espanyol ni a cap dels seus ciutadans, si de fet tots som víctimes del mateix opressor.
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 10:56 am

Subi:

No entraré en el tema de Braveheart perquè la metàfora no és meva.

Ara bé, si que voldria entrar en el tema de la repressió:

Pel que fa al català: Ja hi ha un post obert en aquest sentit, amb una enquesta i tot, on podem debatre-ho. Tot i això, et diré que trobo molt trist que s'hagin hagut de fer lleis així, perquè el que es demana (retolar com a mínim en català i 50% de còpies de pel·lícules en català) no ha sortit espontàniament de la gent, els incentius no hagin servit per res i a avui dia encara estem igual...
Pel que fa a la repressió de l'estat espanyol:
He penjat en aquest sub-fòrum, i en el Zulo abans, notícies referents a l'espoli fiscal (robatori, si no fem servir eufemismes) que pateix Catalunya en mans d'Espanya, anualment. Ningú ha dit ni piu, no sé si perquè no us ho heu llegit, perquè no teniu arguments per debatre-ho o perquè no teniu temps...
Igualment amb la catalanofòbia. També amb el mateix resultat.

Vull remarcar que sóc amant de les tertúlies político-cafeteres/birreres, però per experiència sé que moltes no es poden dur a terme, perquè no es pot tirar d'hemeroteca/internet per provar el que estàs dient. Aleshores si l'altra persona no té un xic de diplomàcia, comencen les desqualificacions (estil: ets ruc si no saps això, això ho sap tothom, només dius bajanades, t'estàs fent la víctima...) i els mals rotllos.
Per això vaig voler debatre aquí idees polítiques, no per fer flames, sinó per poder argumentar el que defensem.
Però estic per tirar la tovallola...
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 12:01 pm

Connor escrigué:

Vull remarcar que sóc amant de les tertúlies político-cafeteres/birreres, però per experiència sé que moltes no es poden dur a terme, perquè no es pot tirar d'hemeroteca/internet per provar el que estàs dient.
El problema, i ara això va sense flames i sense cap acritud, es que aquí no hi veig ningú disposat a fer un debat d'aquestes característiques... Pero em sembla que has obviat una cosa: la majoría de bars/cerveseries/llocs públics actualment tenen Wi-Fi... SI es possible fer el que vols, es tan sencill com emportarse el lap-top o el notebook a la Carpeta Moderna o al bar de sota de casa meva (convenientment a prop del club) i podrás explaiar-te en companyia de algú que comparteixi les teves inquietuds.

Connor escrigué:

Aleshores si l'altra persona no té un xic de diplomàcia, comencen les desqualificacions (estil: ets ruc si no saps això, això ho sap tothom, només dius bajanades, t'estàs fent la víctima...) i els mals rotllos.
Per això vaig voler debatre aquí idees polítiques, no per fer flames, sinó per poder argumentar el que defensem.
mmmm... Si, i podríem obviar totalment el punt de que si jo declaro que vull votar Ciutadans se'm diu que m'informi?
Encara que no ho creguis, SI ho he fet i el seu programa polític llegit fora de "aquests son de dretes al máxim" sona prou bé... Però dic bajanades, no? ah, no... això és el que nosaltres diem que feu vosaltres quan parleu del tema... Que vosaltres respecteu totalment les postures alienes quan no están a favor del independentisme... (per si no s'ha notat, SI la última frase está carregada de ironia... Es el que té ser anti-catalanista, fatxa i tal... )

Connor escrigué:

Però estic per tirar la tovallola...
:wiii:
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 12:13 pm

Hoch escrigué:
El problema, i ara això va sense flames i sense cap acritud, es que aquí no hi veig ningú disposat a fer un debat d'aquestes característiques... Pero em sembla que has obviat una cosa: la majoría de bars/cerveseries/llocs públics actualment tenen Wi-Fi... SI es possible fer el que vols, es tan sencill com emportarse el lap-top o el notebook a la Carpeta Moderna o al bar de sota de casa meva (convenientment a prop del club) i podrás explaiar-te en companyia de algú que comparteixi les teves inquietuds.
En prenc nota, a veure si funciona, tot i que això li traurà espontaneïtat a la trobada... Smile

Hoch escrigué:

mmmm... Si, i podríem obviar totalment el punt de que si jo declaro que vull votar Ciutadans se'm diu que m'informi?
Encara que no ho creguis, SI ho he fet i el seu programa polític llegit fora de "aquests son de dretes al máxim" sona prou bé... Però dic bajanades, no? ah, no... això és el que nosaltres diem que feu vosaltres quan parleu del tema... Que vosaltres respecteu totalment les postures alienes quan no están a favor del independentisme... (per si no s'ha notat, SI la última frase está carregada de ironia... Es el que té ser anti-catalanista, fatxa i tal... )
1. Ser de dretes no té res a veure amb ser espanyolista.
2. He dit que te n'informessis, perquè trobar encertades les idees d'un partit que s'autoqualifica d'anti-nacionalista, quan fa gala d'un nacionalisme espanyol sense complexos en les seves accions al carrer i les seves votacions al Parlament, denota que la persona que opina així, no segueix (per desinterès o per estar fastiguejada dels polítics) la actualitat política.

Hoch escrigué:

:wiii:
No vull caure en la temptació de fer un prejudici, per tant et pregunto: Quin és el motiu de la teva alegria?
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 12:25 pm

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
El problema, i ara això va sense flames i sense cap acritud, es que aquí no hi veig ningú disposat a fer un debat d'aquestes característiques... Pero em sembla que has obviat una cosa: la majoría de bars/cerveseries/llocs públics actualment tenen Wi-Fi... SI es possible fer el que vols, es tan sencill com emportarse el lap-top o el notebook a la Carpeta Moderna o al bar de sota de casa meva (convenientment a prop del club) i podrás explaiar-te en companyia de algú que comparteixi les teves inquietuds.
En prenc nota, a veure si funciona, tot i que això li traurà espontaneïtat a la trobada... Smile
Espero que et surti bé el tema... Ja saps que sempre estic disposada a oferir solucions si estàn a les meves mans...

Connor escrigué:
Hoch escrigué:

mmmm... Si, i podríem obviar totalment el punt de que si jo declaro que vull votar Ciutadans se'm diu que m'informi?
Encara que no ho creguis, SI ho he fet i el seu programa polític llegit fora de "aquests son de dretes al máxim" sona prou bé... Però dic bajanades, no? ah, no... això és el que nosaltres diem que feu vosaltres quan parleu del tema... Que vosaltres respecteu totalment les postures alienes quan no están a favor del independentisme... (per si no s'ha notat, SI la última frase está carregada de ironia... Es el que té ser anti-catalanista, fatxa i tal... )
1. Ser de dretes no té res a veure amb ser espanyolista.
2. He dit que te n'informessis, perquè trobar encertades les idees d'un partit que s'autoqualifica d'anti-nacionalista, quan fa gala d'un nacionalisme espanyol sense complexos en les seves accions al carrer i les seves votacions al Parlament, denota que la persona que opina així, no segueix (per desinterès o per estar fastiguejada dels polítics) la actualitat política.
O que potser sóc més de dretes i espanyolista que el Fraga i ja em sembla bé... Perque jo no faig suposicions sobre si TU segueixes la actualitat politica o no per les teves opinions i, ei!, que podria fer-ho Wink


Connor escrigué:
Hoch escrigué:

:wiii:
No vull caure en la temptació de fer un prejudici, per tant et pregunto: Quin és el motiu de la teva alegria?
Doncs lo que he quotejat... Pq quan em toqui fer el prune del foro hauré d'esborrar MIL fils menys que si segueixes entestat en seguir publicant aqui... T'has plantejat anar a fer això a un lloc on es vulgui fer-ho? No sé, que estic totalment desinformada sobre el tema pero dubto moltissim que no hi hagi foros per tractar aquests aspectes, amb gent informada i que es pren el tema seriosament i que estaràn encantats de debatir amb tu...
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 4:29 pm

Hoch escrigué:

O que potser sóc més de dretes i espanyolista que el Fraga i ja em sembla bé...
En algun moment t'he catalogat políticament? Shocked

Hoch escrigué:
Perque jo no faig suposicions sobre si TU segueixes la actualitat politica o no per les teves opinions i, ei!, que podria fer-ho Wink
Endavant. Fes-ho.
He suposat que no la seguies pel to apolític que destil·len tots els teus missatges, i el descontentament n'és la causa general en la nostra societat.

Hoch escrigué:
Connor escrigué:
Hoch escrigué:

:wiii:
No vull caure en la temptació de fer un prejudici, per tant et pregunto: Quin és el motiu de la teva alegria?
Doncs lo que he quotejat... Pq quan em toqui fer el prune del foro hauré d'esborrar MIL fils menys que si segueixes entestat en seguir publicant aqui... T'has plantejat anar a fer això a un lloc on es vulgui fer-ho? No sé, que estic totalment desinformada sobre el tema pero dubto moltissim que no hi hagi foros per tractar aquests aspectes, amb gent informada i que es pren el tema seriosament i que estaràn encantats de debatir amb tu...

Però si els tens tots en un subfòrum... de què et queixes?Razz
Hoch escrigué:
skelos escrigué:
doncs això interessa aquest fil o només quan s´hi creen flames?
No és un fil, eh? Que els hi vaig crear un subforum sencer pq poguessin explaiar-se a gust ¬¬"
(I pq quan toqui prune pugui fotre tot aixo en mar rapida i facilment pleased )

Sempre és plaer llegir intentar obrir canals de debat i observar com hi ha get que es mor de ganes per engegar-los al mar (sic).

Sobre el perquè ho vull fer aquí, doncs perquè m'agradaria poder enraonar de qualsevol tema amb els meus amics, en un lloc on trobar-nos i poder argumentar opinions i debatre... Sense censures estúpides de "no es pot parlar d'això".
Però ho reconec: no me n'he sortit gaire bé... com ja he dit, només quan pujo de to un títol d'un fil la gent ha postejat qualque cosa o a participat en una enquesta sense respondre.
Per què?
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 4:52 pm

Connor escrigué:
Hoch escrigué:

O que potser sóc més de dretes i espanyolista que el Fraga i ja em sembla bé...
En algun moment t'he catalogat políticament? Shocked
M'has dit que m'informi sobre si votar ciutandans es la millor opció. Ho he pres com una catalogació de la meva ignorància política...

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
Perque jo no faig suposicions sobre si TU segueixes la actualitat politica o no per les teves opinions i, ei!, que podria fer-ho Wink
Endavant. Fes-ho.
He suposat que no la seguies pel to apolític que destil·len tots els teus missatges, i el descontentament n'és la causa general en la nostra societat.
No, no ho faré pq no m'agrada perdre els meus bons costums. Em desconteta la societat i la gent en general. La politica és només una petita part del tot.

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
Connor escrigué:
Hoch escrigué:

:wiii:
No vull caure en la temptació de fer un prejudici, per tant et pregunto: Quin és el motiu de la teva alegria?
Doncs lo que he quotejat... Pq quan em toqui fer el prune del foro hauré d'esborrar MIL fils menys que si segueixes entestat en seguir publicant aqui... T'has plantejat anar a fer això a un lloc on es vulgui fer-ho? No sé, que estic totalment desinformada sobre el tema pero dubto moltissim que no hi hagi foros per tractar aquests aspectes, amb gent informada i que es pren el tema seriosament i que estaràn encantats de debatir amb tu...

Però si els tens tots en un subfòrum... de què et queixes?Razz
O jo sóc més tonta del que crec o estic cega, pq gent informada amb ganes de parlar del tema en aquest foro per més que miro no la veig. Ah, que em queixo de lo altre... vale vale. Si, els vaig fotre a un subforum per aquest motiu com expreso repetidament cada vegada que postejo aqui. No em queixo, explico la realitat.

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
skelos escrigué:
doncs això interessa aquest fil o només quan s´hi creen flames?
No és un fil, eh? Que els hi vaig crear un subforum sencer pq poguessin explaiar-se a gust ¬¬"
(I pq quan toqui prune pugui fotre tot aixo en mar rapida i facilment pleased )

Sempre és plaer llegir intentar obrir canals de debat i observar com hi ha get que es mor de ganes per engegar-los al mar (sic).
Si fossin informatius, no demagógics i constructius no els voldria fotre en mar. Veure mil fils oberts q ningú contesta i apenes ningú llegeix i que no aporten res només em fan pensar en una paraula: SPAM.

Connor escrigué:
Sobre el perquè ho vull fer aquí, doncs perquè m'agradaria poder enraonar de qualsevol tema amb els meus amics, en un lloc on trobar-nos i poder argumentar opinions i debatre... Sense censures estúpides de "no es pot parlar d'això".
Però ho reconec: no me n'he sortit gaire bé... com ja he dit, només quan pujo de to un títol d'un fil la gent ha postejat qualque cosa o a participat en una enquesta sense respondre.
Per què?
Es que has obviat el problema bàsic: Per mantenir qualsevol tipus de conversa calen DOS parts i aquí em sembla que no hi ha gaire interés en parlar de politica. Per una altra banda, el interés que tenim pels flames, com has pogut observar, si que es una mica més gran... ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 6:41 pm

Hoch escrigué:
Si fossin informatius, no demagógics i constructius no els voldria fotre en mar. Veure mil fils oberts q ningú contesta i apenes ningú llegeix i que no aporten res només em fan pensar en una paraula: SPAM.

Demagògics? Com el de la jubilació als 67? El del Federalisme de Raül Romeva? L'existència de la catalanofòbia? El debat, mai iniciat, sobre el procés del pau al País Basc?
O et refereixes les notícies d'actes de presentació? Com l'Acte d'Estat? o el Centre Català de Negocis? O potser que una entitat econòmica qualifica a Espanya d'una forma determinada?

En els primers vaig enllaçar articles de diversos diaris per a que la gent pogués informar-se'n i opinar.
En els segons informava d'un acte o feia referència a alguna notícia que m'havia colpit.

On li veus tu la demagògia? No serà que ni te'ls has mirat? Si és aquest el cas, com pots acusar-me de demagògic?

Hoch escrigué:
Connor escrigué:
Sobre el perquè ho vull fer aquí, doncs perquè m'agradaria poder enraonar de qualsevol tema amb els meus amics, en un lloc on trobar-nos i poder argumentar opinions i debatre... Sense censures estúpides de "no es pot parlar d'això".
Però ho reconec: no me n'he sortit gaire bé... com ja he dit, només quan pujo de to un títol d'un fil la gent ha postejat qualque cosa o a participat en una enquesta sense respondre.
Per què?
Es que has obviat el problema bàsic: Per mantenir qualsevol tipus de conversa calen DOS parts i aquí em sembla que no hi ha gaire interés en parlar de politica. Per una altra banda, el interés que tenim pels flames, com has pogut observar, si que es una mica més gran... ^^
Tu potser no, altra gent m'ha dit en privat, que no té temps.
I ni que sigui UNA SOLA PERSONA la que que quedi que estigui interessada en tenir un debat argumentat, continuaré fent el que faig.
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 6:49 pm

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
Connor escrigué:
Sobre el perquè ho vull fer aquí, doncs perquè m'agradaria poder enraonar de qualsevol tema amb els meus amics, en un lloc on trobar-nos i poder argumentar opinions i debatre... Sense censures estúpides de "no es pot parlar d'això".
Però ho reconec: no me n'he sortit gaire bé... com ja he dit, només quan pujo de to un títol d'un fil la gent ha postejat qualque cosa o a participat en una enquesta sense respondre.
Per què?
Es que has obviat el problema bàsic: Per mantenir qualsevol tipus de conversa calen DOS parts i aquí em sembla que no hi ha gaire interés en parlar de politica. Per una altra banda, el interés que tenim pels flames, com has pogut observar, si que es una mica més gran... ^^
Tu potser no, altra gent m'ha dit en privat, que no té temps.
I ni que sigui UNA SOLA PERSONA la que que quedi que estigui interessada en tenir un debat argumentat, continuaré fent el que faig.
Jo no he dit que deixis de fer-ho en cap moment, es més fins i tot em vaig pendre la molèstia de fer-te una secció pq tu i el/s suposat/s individu/s interessat/s us poguessiu explaiar a gust. I com tu, em prenc la llibertat de contestar només el quote que em dóna la gana.
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 7:00 pm

Tot i que no ho creia necessari, et contesto els quotes:

Hoch escrigué:
Connor escrigué:
Hoch escrigué:

O que potser sóc més de dretes i espanyolista que el Fraga i ja em sembla bé...
En algun moment t'he catalogat políticament? Shocked
M'has dit que m'informi sobre si votar ciutandans es la millor opció. Ho he pres com una catalogació de la meva ignorància política...
El que tu diguis. Pots agafar-te les meves paraules com et surti del xoxo.

Hoch escrigué:
Connor escrigué:
Hoch escrigué:
Perque jo no faig suposicions sobre si TU segueixes la actualitat politica o no per les teves opinions i, ei!, que podria fer-ho Wink
Endavant. Fes-ho.
He suposat que no la seguies pel to apolític que destil·len tots els teus missatges, i el descontentament n'és la causa general en la nostra societat.
No, no ho faré pq no m'agrada perdre els meus bons costums. Em desconteta la societat i la gent en general. La politica és només una petita part del tot.
Po fale.

Hoch escrigué:
Connor escrigué:
Hoch escrigué:
Connor escrigué:
Hoch escrigué:

No vull caure en la temptació de fer un prejudici, per tant et pregunto: Quin és el motiu de la teva alegria?
Doncs lo que he quotejat... Pq quan em toqui fer el prune del foro hauré d'esborrar MIL fils menys que si segueixes entestat en seguir publicant aqui... T'has plantejat anar a fer això a un lloc on es vulgui fer-ho? No sé, que estic totalment desinformada sobre el tema pero dubto moltissim que no hi hagi foros per tractar aquests aspectes, amb gent informada i que es pren el tema seriosament i que estaràn encantats de debatir amb tu...

Però si els tens tots en un subfòrum... de què et queixes?Razz
O jo sóc més tonta del que crec o estic cega, pq gent informada amb ganes de parlar del tema en aquest foro per més que miro no la veig. Ah, que em queixo de lo altre... vale vale. Si, els vaig fotre a un subforum per aquest motiu com expreso repetidament cada vegada que postejo aqui. No em queixo, explico la realitat.

Com ja he dit abans (o després, segons com es miri) i sento repetir-me, però he de contestar un quote, n'hi ha, però no tenen temps.

Hoch escrigué:

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
skelos escrigué:
doncs això interessa aquest fil o només quan s´hi creen flames?
No és un fil, eh? Que els hi vaig crear un subforum sencer pq poguessin explaiar-se a gust ¬¬"
(I pq quan toqui prune pugui fotre tot aixo en mar rapida i facilment pleased )

Sempre és plaer llegir intentar obrir canals de debat i observar com hi ha get que es mor de ganes per engegar-los al mar (sic).
Si fossin informatius, no demagógics i constructius no els voldria fotre en mar. Veure mil fils oberts q ningú contesta i apenes ningú llegeix i que no aporten res només em fan pensar en una paraula: SPAM.

Ara considerant, el que he posat al post anterior, argumenta'm què tenien de demagògics.
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 7:31 pm

Connor escrigué:
Tot i que no ho creia necessari, et contesto els quotes:

Hoch escrigué:
Connor escrigué:
Hoch escrigué:

O que potser sóc més de dretes i espanyolista que el Fraga i ja em sembla bé...
En algun moment t'he catalogat políticament? Shocked
M'has dit que m'informi sobre si votar ciutandans es la millor opció. Ho he pres com una catalogació de la meva ignorància política...
El que tu diguis. Pots agafar-te les meves paraules com et surti del xoxo.
Copied, és el que faig i el que penso seguir fent.

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
Connor escrigué:
Hoch escrigué:
Perque jo no faig suposicions sobre si TU segueixes la actualitat politica o no per les teves opinions i, ei!, que podria fer-ho Wink
Endavant. Fes-ho.
He suposat que no la seguies pel to apolític que destil·len tots els teus missatges, i el descontentament n'és la causa general en la nostra societat.
No, no ho faré pq no m'agrada perdre els meus bons costums. Em desconteta la societat i la gent en general. La politica és només una petita part del tot.
Po fale.
Gran aportació sobre el interés que gastes en parlar de la societat i el suposat estat del benestar i demès lacres de la raça humana. Això si, que Catalunya sigui lliure del estat opressor mentres la societat en general es podreix per motius que no tinc temps ni ganes de exposar aquí.

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
Connor escrigué:
Hoch escrigué:
Connor escrigué:
Hoch escrigué:

No vull caure en la temptació de fer un prejudici, per tant et pregunto: Quin és el motiu de la teva alegria?
Doncs lo que he quotejat... Pq quan em toqui fer el prune del foro hauré d'esborrar MIL fils menys que si segueixes entestat en seguir publicant aqui... T'has plantejat anar a fer això a un lloc on es vulgui fer-ho? No sé, que estic totalment desinformada sobre el tema pero dubto moltissim que no hi hagi foros per tractar aquests aspectes, amb gent informada i que es pren el tema seriosament i que estaràn encantats de debatir amb tu...

Però si els tens tots en un subfòrum... de què et queixes?Razz
O jo sóc més tonta del que crec o estic cega, pq gent informada amb ganes de parlar del tema en aquest foro per més que miro no la veig. Ah, que em queixo de lo altre... vale vale. Si, els vaig fotre a un subforum per aquest motiu com expreso repetidament cada vegada que postejo aqui. No em queixo, explico la realitat.

Com ja he dit abans (o després, segons com es miri) i sento repetir-me, però he de contestar un quote, n'hi ha, però no tenen temps.
Si et refereixes al que et va contestar el Alfred... No faré comentaris sobre el tema, pero si tant interessa el tema ES treu temps, d'on sigui, com sigui. I això ho diu algú que está perdent hores en quelcom absurd per pur amor a l'art o potser per avorriment...

Connor escrigué:
Hoch escrigué:

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
skelos escrigué:
doncs això interessa aquest fil o només quan s´hi creen flames?
No és un fil, eh? Que els hi vaig crear un subforum sencer pq poguessin explaiar-se a gust ¬¬"
(I pq quan toqui prune pugui fotre tot aixo en mar rapida i facilment pleased )

Sempre és plaer llegir intentar obrir canals de debat i observar com hi ha get que es mor de ganes per engegar-los al mar (sic).
Si fossin informatius, no demagógics i constructius no els voldria fotre en mar. Veure mil fils oberts q ningú contesta i apenes ningú llegeix i que no aporten res només em fan pensar en una paraula: SPAM.

Ara considerant, el que he posat al post anterior, argumenta'm què tenien de demagògics.
Segons la definició de the other wiki: "De esta forma también se considera como demagogia esa oratoria que permite atraer hacia los intereses propios las decisiones de los demás utilizando falacias o argumentos aparentemente válidos que, sin embargo, tras un análisis de las circunstancias, pueden resultar inválidos o simplistas."
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 8:01 pm

Hoch escrigué:

Copied, és el que faig i el que penso seguir fent.
Po fale (perquè després no diguis que no contesto els quotes).

Hoch escrigué:
Connor escrigué:
Hoch escrigué:
No, no ho faré pq no m'agrada perdre els meus bons costums. Em desconteta la societat i la gent en general. La politica és només una petita part del tot.
Po fale.
Gran aportació sobre el interés que gastes en parlar de la societat i el suposat estat del benestar i demès lacres de la raça humana. Això si, que Catalunya sigui lliure del estat opressor mentres la societat en general es podreix per motius que no tinc temps ni ganes de exposar aquí.
És la opinió que em mereix la frase que dius més amunt, però te la he posat, perquè deies que no et contestava tots els quotes.

Hoch escrigué:
Connor escrigué:

Com ja he dit abans (o després, segons com es miri) i sento repetir-me, però he de contestar un quote, n'hi ha, però no tenen temps.
Si et refereixes al que et va contestar el editat en el quote... No faré comentaris sobre el tema, pero si tant interessa el tema ES treu temps, d'on sigui, com sigui. I això ho diu algú que está perdent hores en quelcom absurd per pur amor a l'art o potser per avorriment...
No parlaré sobre la gestió del temps de persones que no estan participant en la nostra conversa.
Però, ei! T'he contestat el quote! Razz

Hoch escrigué:
Connor escrigué:
Hoch escrigué:

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
skelos escrigué:
doncs això interessa aquest fil o només quan s´hi creen flames?
No és un fil, eh? Que els hi vaig crear un subforum sencer pq poguessin explaiar-se a gust ¬¬"
(I pq quan toqui prune pugui fotre tot aixo en mar rapida i facilment pleased )

Sempre és plaer llegir intentar obrir canals de debat i observar com hi ha get que es mor de ganes per engegar-los al mar (sic).
Si fossin informatius, no demagógics i constructius no els voldria fotre en mar. Veure mil fils oberts q ningú contesta i apenes ningú llegeix i que no aporten res només em fan pensar en una paraula: SPAM.

Ara considerant, el que he posat al post anterior, argumenta'm què tenien de demagògics.
Segons la definició de the other wiki: "De esta forma también se considera como demagogia esa oratoria que permite atraer hacia los intereses propios las decisiones de los demás utilizando falacias o argumentos aparentemente válidos que, sin embargo, tras un análisis de las circunstancias, pueden resultar inválidos o simplistas."

Exemples del sub-fòrum de política?
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 8:17 pm

Connor escrigué:
Hoch escrigué:

Copied, és el que faig i el que penso seguir fent.
Po fale (perquè després no diguis que no contesto els quotes).

Hoch escrigué:
Connor escrigué:
Hoch escrigué:
No, no ho faré pq no m'agrada perdre els meus bons costums. Em desconteta la societat i la gent en general. La politica és només una petita part del tot.
Po fale.
Gran aportació sobre el interés que gastes en parlar de la societat i el suposat estat del benestar i demès lacres de la raça humana. Això si, que Catalunya sigui lliure del estat opressor mentres la societat en general es podreix per motius que no tinc temps ni ganes de exposar aquí.
És la opinió que em mereix la frase que dius més amunt, però te la he posat, perquè deies que no et contestava tots els quotes.

Hoch escrigué:
Connor escrigué:

Com ja he dit abans (o després, segons com es miri) i sento repetir-me, però he de contestar un quote, n'hi ha, però no tenen temps.
Si et refereixes al que et va contestar el editat en el quote... No faré comentaris sobre el tema, pero si tant interessa el tema ES treu temps, d'on sigui, com sigui. I això ho diu algú que está perdent hores en quelcom absurd per pur amor a l'art o potser per avorriment...
No parlaré sobre la gestió del temps de persones que no estan participant en la nostra conversa.
Però, ei! T'he contestat el quote! Razz

Hoch escrigué:
Connor escrigué:
Hoch escrigué:

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
skelos escrigué:
doncs això interessa aquest fil o només quan s´hi creen flames?
No és un fil, eh? Que els hi vaig crear un subforum sencer pq poguessin explaiar-se a gust ¬¬"
(I pq quan toqui prune pugui fotre tot aixo en mar rapida i facilment pleased )

Sempre és plaer llegir intentar obrir canals de debat i observar com hi ha get que es mor de ganes per engegar-los al mar (sic).
Si fossin informatius, no demagógics i constructius no els voldria fotre en mar. Veure mil fils oberts q ningú contesta i apenes ningú llegeix i que no aporten res només em fan pensar en una paraula: SPAM.

Ara considerant, el que he posat al post anterior, argumenta'm què tenien de demagògics.
Segons la definició de the other wiki: "De esta forma también se considera como demagogia esa oratoria que permite atraer hacia los intereses propios las decisiones de los demás utilizando falacias o argumentos aparentemente válidos que, sin embargo, tras un análisis de las circunstancias, pueden resultar inválidos o simplistas."

Exemples del sub-fòrum de política?
Segons la definició de the other wiki: "De esta forma también se considera como demagogia esa oratoria que permite atraer hacia los intereses propios las decisiones de los demás utilizando falacias o argumentos aparentemente válidos que, sin embargo, tras un análisis de las circunstancias, pueden resultar inválidos o simplistas." Més clar, el aigua...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda Empty
MissatgeAssumpte: Re: Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda   Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Parcialitat informativa - LaVanguardia llançant merda
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
La Crida :: Altres :: Zulo :: Política.-
Canviar a: