La Crida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La Crida

Fòrum de l'associació de joves La Crida
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Partides entre setmana

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Rumata

Rumata


Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 12/06/2010
Edad : 48
Ubicació : Vilanova i la Geltrú

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDt Jul 20, 2010 2:58 pm

Hola, busco gent i lloc per muntar partides entre setmana per la nit.

Encara que a mi m'agradaria jugar, si he de narrar/fer de master. No hi problema

Si em toca narrar a mi, faria Role Master en un mon inventat tipo Senyor dels Anells i un matxembrat de regles de Rolemaster classic, 2.0 i fantasy.

M'agradaria que fossin partides amb interpretació per part dels jugadors.


Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Subi

Subi


Nombre de missatges : 46
Fecha de inscripción : 19/08/2009
Edad : 40

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDc Jul 21, 2010 4:20 pm

Jo estic interessat, malgrat el meu horari caótic, tant a fer-les com a jugar-les.
El meu horari de treball canvia cada setmana, i com a molt tinc una previsió des de Divendres per a la setmana següent.
Tornar a dalt Ir abajo
Rumata

Rumata


Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 12/06/2010
Edad : 48
Ubicació : Vilanova i la Geltrú

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDs Jul 24, 2010 1:21 am

Genial, falten 2 jugadors més com a mínim, i lloc. Potser puc dur un foraster col·lega meu.

Tornar a dalt Ir abajo
SirSefirot
Admin
SirSefirot


Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 39

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDg Jul 25, 2010 10:17 pm

Signing up. En general puc qualsevol dia sempre que s'avisi amb temps Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Marc

Marc


Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 24/05/2010
Edad : 35

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDt Jul 27, 2010 3:12 am

jo tmb m'apunto
Tornar a dalt Ir abajo
Rumata

Rumata


Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 12/06/2010
Edad : 48
Ubicació : Vilanova i la Geltrú

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDt Jul 27, 2010 6:46 pm

Vale, ara ens falta lloc Razz


i 1 o 2 jugadors més.

Tot i que amb 3 i máster, ja faig partida jo.
Tornar a dalt Ir abajo
Guybrush

Guybrush


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 114
Ubicació : Desubicat

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDt Jul 27, 2010 10:58 pm

Jo també puc apuntar-m'hi, i si no hi ha conflicte amb el meu germà puc posar pis. Ara bé, ja adverteixo que això per part meva durarà el que duri l'estiu.
Tornar a dalt Ir abajo
Rumata

Rumata


Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 12/06/2010
Edad : 48
Ubicació : Vilanova i la Geltrú

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDg Ago 01, 2010 11:19 am

Ok, per mi començem.


Clar que necessitem un horari de part de guybrush, que es qui te la clau.
Tornar a dalt Ir abajo
Guybrush

Guybrush


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 114
Ubicació : Desubicat

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDg Ago 01, 2010 4:02 pm

jo estic "lliure" pràcticament tots els dies en totes les hores.
Tornar a dalt Ir abajo
Rumata

Rumata


Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 12/06/2010
Edad : 48
Ubicació : Vilanova i la Geltrú

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDl Ago 02, 2010 12:08 pm

Tenim:

SirSefirot
Marc
#Guybrush
*Subi
*Rumata


* S'han ofert per fer partida.
# Posa el lloc per jugar.

Guybrush, tens l'última (i primera) paraula sobre cuan podem jugar, així que digues.

Els altres digueu també quin dia us bé millor.

A mi em va bé cualsevol dia més tard de les 8:30, fins l'hora que sigui.
Tornar a dalt Ir abajo
Guybrush

Guybrush


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 114
Ubicació : Desubicat

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDl Ago 02, 2010 2:15 pm

Jo ara puc jugar totes les nits. Qui acostuma a tenir més problemes per temes de curro és el Subi, així que ell hauria de dir quan li va bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Rumata

Rumata


Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 12/06/2010
Edad : 48
Ubicació : Vilanova i la Geltrú

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDt Ago 03, 2010 3:34 pm

Bé, doncs a l'espera que Subi digui algo.

Mentrestant, els altres podem quedar per fer fitxes, doncs les de rolemaster (amb companions) son algo laborioses.

Tornar a dalt Ir abajo
Rumata

Rumata


Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 12/06/2010
Edad : 48
Ubicació : Vilanova i la Geltrú

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDj Ago 12, 2010 12:02 pm

Salut!

Penso que per mi ja som prous jugadors per jugar a rolemaster, us heu fet les fitxes, falten 4 tocs en algunes, peró ja podem començar a jugar cuan es vulgui.

Observareu, que el grupet no val per res, sou una panda de tanoques arreplegats que no servireu ni per anar a cagar, i no exagero.

Però aixó cambiarà, i molt. El potencial dels personatges, creix d'una forma exponencial, ja ho veureu.

i Per ajudar el procés, i com que lo promés es deute, aquí teniu aixó.
Tornar a dalt Ir abajo
Subi

Subi


Nombre de missatges : 46
Fecha de inscripción : 19/08/2009
Edad : 40

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDv Ago 13, 2010 8:06 am

jo encara m'he de fer la fitxa!
Estic a temps? De fet si estic a temps, sabre els horaris de la setmana que ve, aquesta tarda a les 19:00
Tornar a dalt Ir abajo
Rumata

Rumata


Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 12/06/2010
Edad : 48
Ubicació : Vilanova i la Geltrú

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDs Ago 14, 2010 2:37 am

A mi es que em sap greu dir que no, així que si insisteixes jugaras.

El petit problema, es que ja som 6 i master, i jo considero que lo optim son 4 o 5 i master, no he dut mai un grup permanent de 7 jugadors, i les sessions que he fet de més de 5 m'han semblat lentes i que la gent no es dibertia.

Ahir, varem jugar 4 i master, i la cosa va resultar amena, al menys per a mi, a un dels jugadors que no va venir, no el vam poder localitzar, i l'altre tenia que desplaçar-se en moto i plovia.

Si cada 2 x 3 passa algo així de que un parell no poden, cap problema en ser 7 i master, pero si la majoria de dies veniu 7, la qualitat de les partides baixarà.

En quant al temps, sempre n'hi ha.
Tornar a dalt Ir abajo
Subi

Subi


Nombre de missatges : 46
Fecha de inscripción : 19/08/2009
Edad : 40

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDs Ago 14, 2010 6:43 am

Estic d'acord amb tu, si durant la campanya hi ha una baixa avisa'm
Tornar a dalt Ir abajo
Rumata

Rumata


Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 12/06/2010
Edad : 48
Ubicació : Vilanova i la Geltrú

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDg Ago 15, 2010 12:20 pm

Nois, us va millor aquesta nit o demà a la nit?
Tornar a dalt Ir abajo
Guybrush

Guybrush


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 114
Ubicació : Desubicat

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDg Ago 15, 2010 2:28 pm

Sens dubte demà dilluns a la nit.
Tornar a dalt Ir abajo
Rumata

Rumata


Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 12/06/2010
Edad : 48
Ubicació : Vilanova i la Geltrú

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDt Ago 17, 2010 3:29 pm

No se si es el millor lloc per publicar-lo, però aquí va un paral·lelisme a la campanya de rolemaster-nit.


Cita :
Encara que ningú ho veu, hi ha una figura esvelta, nocturna i esmunyedissa entre carrerons plens de misèria, pudents de pixats i coses pitjors, avui no te una missió, no li fa falta ocultar-se, no es necessari passar desapercebut, actua sense adonar-se de que la seva conducta no es normal. A la fí es calma, s'abaixa la caputxa de la capa, que tot i que no es la que normalment fa servir a la feina, impedia ser reconegut, i para de moure's entre les ombres, surt a caminar al mig del carrer com una persona normal, normal tret de que va vestit amb roba i no amb parracs com tothom. Avui ha quedat amb companys seus d'aventures que fa anys que no veu, la missiva era clara, 'demà a la nit al lloc de sempre'. Tenia gràcia, 'el lloc de sempre' era una taverna dels barris baixos, on freqüentaven feia 20 anys, aleshores tenia classe, avui era un antre de borratxos, bé de fet igual que abans, però amb menys classe. Encara que de fet, poder entrar a la taverna del Eructe pudent i poder-s'hi emborratxar, ja era pertanyer a una classe social mínima.

Entrar a la taverna li duia records, tot era igual sols que més vell i desgastat, trencat, fet mistos, no havien canviat ni arreglat res des de feia com a mínim 20 anys, la barra tenia marques d'alguna de les mítiques baralles de quan era jove. Ells eren a 'la taula de sempre' prenent algo que deien que era cervesa. Dos germans, de pare només, doncs un d'ells, costava de veure, però era mig nan. Els reconeixia, tot i que estaven grassos com mai, i els faltaven la meitat de cabells, eren ells i duien encara les mateixes barbes despentinades i mal cuidades, va prendre seient al costat dels seus vells 'amics'.

-Salut! - Va saludar
- Joomniuk!!! - Va exclamar el més alt, mentre li donava un cop a l'espatlla i li atansava la ma esperant una encaixada.

-Maleït siga! no diguis el meu nom!- Es va queixar Jomniuk. - He de mantenir una discreció sabeu?
-Si, l'Amnosera ens va dir fa uns anys que estaves al gremi dels palanganes. - Va aclarir el mig nan.
-Es una bona feina. - Va dir en Joomniuk.
-Bonissima, si no es pot dir ni el teu nom... - Va dir el més alt en to burlesc.
-Guanyo un sou digne, no com vosaltres que feu de llenyataires, que guanyeu? Una de plata a la setmana? Per favor... - Va defensar-se Joomniuk.

De cop la taula va ser coberta amb estovalles amb brodats d'or, vi de primera classe, faisà rostit, costelles acabades de fer pa èlfic, i coberteria casi reial, - Claverano!! - Van exclamar mentre es giraven cap a la figura que acabava d'arribar juntament amb el banquet segurament utilitzant arts màgiques. Claverano, desprenia misticisme, vestia una túnica blanca amb bordats d'or, la seva pell era negre i els cabells ben arreglats en rastes petites, somreia.

-L'Amnosera no vindrà, te assumptes que no pot deixar correr, així que podem començar - Va dir Claverano mentre seia amb els seus companys.
Tornar a dalt Ir abajo
Rumata

Rumata


Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 12/06/2010
Edad : 48
Ubicació : Vilanova i la Geltrú

Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitimeDs Ago 21, 2010 12:15 pm

Partida + pizzes el dimecres que ve.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Partides entre setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Partides entre setmana   Partides entre setmana I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Partides entre setmana
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Proposta de Canvi de Funcionament del Calendari i Remodelació de la Secció "Partides" en general.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
La Crida :: Partides :: Partides-
Canviar a: