NeverWinter Nights, es un joc de rol per ordinador basat en AD&D 3.0, Es pot jugar en mode offline i en mode online, amb un màxim de 64 jugadors.
El paquet del joc, porta:
-Eines per poder crear un mon persistent, permet des de l'edició del terreny de joc, fins a programació d'scripts de comportament de cada objecte, criatura o circumstancia.
- Aplicació servidor, per hospedar el joc en un ordinador conectat a internet.
- Aplicació Client Jugador, es el joc en sí.
- Aplicació Client DM, es una versió del anterior, amb botoneres especials per fer la feina de DM (Dunjeon Master).
Que cal per desenvolupar un servidor d'aixó?
- Imaginació i Ganes. Amb aquestes 2 coses ja es pot fer alguna cosa.
- Per la part més tècnica, fan falta coneixements de programació, el motor del joc utilitza un pseudo codi molt semblant al C, o al PHP, o al Java, així que algú que domini aquestos llenguatges de seguida s'adapta. També es bó dominar algo de bases de dades MySQL
- I els que vulguin fer mapa, ajuda experiencia en programes 3D.
Fa temps, vaig regentar un servidor d'aquest tipus, i puc assegurar que es lo més semblant a una partida de rol taula/viu que m'he trobat per la red.
aqui ho expliquen bastant bé