La Crida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La Crida

Fòrum de l'associació de joves La Crida
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Horaris per jugar a rol

Ir abajo 
+2
Guybrush
Draco
6 participantes
AutorMissatge
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Horaris per jugar a rol Empty
MissatgeAssumpte: Horaris per jugar a rol   Horaris per jugar a rol I_icon_minitimeDt Nov 17, 2009 3:40 pm

Aquest cap de setmana m'ha fet reflexionar sobre la varietat de franjes horaries en les que ens reunim per jugar una sesió de rol. Mes o menys son aquestes:

Matí (de 10:00 a 14:00). Horari poc utilitzat, excepte en jornades de rol; i també recordo en la meva primera etapa com jugador de rol anar a casa un amic un dissabte pel matí i rolejar una mica.

Tarda (de 16:00 a 21:00). Horari clasic, el preferit de gent com Logan i jo mateix.

Nit (de 22:00 a 3:00). Horari molt recomanable per jugar a rol, especialment per aquells que treballen el cap de setmana, i per partides de ambientació de terror o semblant. Alternativa saludable a una nit de copes i discoteques.

Tortura (de 1:00 a 8:00). Degeneració de l'horari nocturn, el predilecte de Enoch, i una de les raons per les que he deixat la campanya d'Ars Magica. L'altre raó te nom i cognoms. Aquest horari causa alteracions de la son i de la realitat, fins l'extrem de fer pensar a la gent que un diumenge a les 8 del vespre es bona hora per començar un joc de taula.

24h de rol (a totes hores). Hi ha qui no en te prou en jugar totes les campanyes que es juguen a la Crida, i altres que es fan fora de l'assossiació, i necesita jugar mitja dotzena de campanyes de rol via forums. Inclós es posible jugar dos partides simultanees, una de taula i una altre per forum, amb el portatil obert sobre la taula.

I fins aqui aquest petit flame.

PD: Començaré a tirar portatils a terra, pero de bon rotllo, eh!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Guybrush

Guybrush


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 114
Ubicació : Desubicat

Horaris per jugar a rol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Horaris per jugar a rol   Horaris per jugar a rol I_icon_minitimeDt Nov 17, 2009 11:20 pm

T'has deixat un horari habitual:

Migdia (de 12:00 a 17:00). Es queda a les 11, però s'arriba tard i entre pitos i flautes es comença a les 12. A les 14:30 algú demana pizzes/xino i es para la partida per dinar al voltant de les 15:00, que per al moment només s'ha llegit la parrafada introductòria i s'ha fet la primera escena d'un pj concret que en el fons era més cinemàtic que altra cosa. Després de dinar la partida s'accelera perquè no queda temps, ja que en teoria la partida s'acabava a les 16:00. A les 16:30 arriba el master de la partida d'horari de Tarda (veure més amunt), el qual va posant presses al master de la partida del Migdia. La partida s'acaba a les 17:00 (i pico).
Tornar a dalt Ir abajo
Subi

Subi


Nombre de missatges : 46
Fecha de inscripción : 19/08/2009
Edad : 40

Horaris per jugar a rol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Horaris per jugar a rol   Horaris per jugar a rol I_icon_minitimeDc Nov 18, 2009 2:20 am

ejem així que el que jo faig es una tortura i una degeneració de l'horari nocturn....
m'estalviaré un retall d'adjectius que se'm passen pel cap...
en fi, ja se que l'horari es dur son 7 hores de partida en les quals al final normalment ja hi ha un parell de baixes xD, però em passa per que vull fer moltes coses i per temes de feina només puc fer partida "de higos a peras" es el que hi ha.
Per cert David, tallat una mica a l'hora de fer ballar els teus ditets sobre el teclat i fer aquest tipus de comentaris en un lloc que miro de tant en tant i no et puc trencar les cames a l'instant que dius aquestes punyetes, ejem espero haver sigut clar en aquest aspecte.

PD: esperava que portessis el tema de deixar la campanya d'una manera mes discreta, ja que em fa mal que un amic que valoro i que aprecio marxi de la campanya, i a mes que culpi a un altre amic del tema. Em sembla que no has sigut correcte ja que ell no visita aquest lloc sovint i no es pot defensar, i a mes no venia al cas i ha sigut completament gratuït.

Sobre lo de fer algo Diumenge a les 20:00 no es tant descabellat quan uns quants tenim lliure Dilluns, i per que ho entenguis ja que tu ets un dels raros que te un horari normal, seria com un altre Dissabte. I suposo que tant per tu com pels demes quedar-se a casa sense fer res un Dissabte nit no es agradable.
Tornar a dalt Ir abajo
McCloy

McCloy


Nombre de missatges : 230
Fecha de inscripción : 18/08/2009
Edad : 39
Ubicació : Laboratorios Byosite Pharmaceutical

Horaris per jugar a rol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Horaris per jugar a rol   Horaris per jugar a rol I_icon_minitimeDc Nov 18, 2009 3:46 am

De momento ignorare todos los comentarios echos en este hilo, solo advierto una cosa. El domingo van a llover hondonadas de hostias. Preparaos y pasad bien el resto de tiempo que os queda de vida ^^
Tornar a dalt Ir abajo
http://mccloy.deviantart.com/
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Horaris per jugar a rol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Horaris per jugar a rol   Horaris per jugar a rol I_icon_minitimeDc Nov 18, 2009 10:01 am

Draco escrigué:
.... Inclós es posible jugar dos partides simultanees, una de taula i una altre per forum, amb el portatil obert sobre la taula.

I fins aqui aquest petit flame.

PD: Començaré a tirar portatils a terra, pero de bon rotllo, eh!

Hi ha alternatives més elegants: Cool

Alternativa 1 (anglès)
Alternativa 1 (català)

Alternativa 2 (anglès)
Alternativa 2 (català)
Tornar a dalt Ir abajo
Strategos

Strategos


Nombre de missatges : 97
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 41
Ubicació : Vila del Pingüí

Horaris per jugar a rol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Horaris per jugar a rol   Horaris per jugar a rol I_icon_minitimeDc Nov 18, 2009 1:08 pm

Draco escrigué:

PD: Començaré a tirar portatils a terra, pero de bon rotllo, eh!

Sembla que tens una mena de fixació pels portàtils... a jutjar pels teus repetits comentaris en persona i ara a través del forum.

Doncs em temo que han vingut per quedar-se, a mesura que cada cop són més barats i més petits. El millor que pots fer és acceptar-ho, tampoc crec que hagi de ser res dolent.

Fa la sensació que et molesti que la gent porti ordinadors, i no em refereixo només a algun jugador de la teva partida. Has pensat en comprar-te'n un? Encara que sigui només per no sentir-te al marge... Laughing (estan baratets els netbooks...)
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Horaris per jugar a rol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Horaris per jugar a rol   Horaris per jugar a rol I_icon_minitimeDc Nov 18, 2009 3:01 pm

"Zulo
Flaming i trolling varis"

Es el que diu a la pàgina d'inici del forum. I es el que he fet, pero sense violencia! Espero que Subi y McCloy cuan amenacen amb actes de violencia física ho diguin tant en serio com jo dic de tirar portatils a terra. O sigui, gens.

No estic en contra de que la gent porti portatils al centre civic, només faltaria, pero crec que es una falta de respecte no estar atent al DJ durant una partida. Per mi, durant una sesió de rol l'unic portatil que ha d'haber obert sobre la taula es el del DJ, si ell ho vol. Chatejar, mirar videos, postejar, etc... esta fora de lloc.

Respecte els meus comentaris sobre la campanya d'Ars Magica, demano disculpes per la meva poca discrecció, potser sigui un sintoma del greu que em sap haber de deixar de jugar aquestes partides. Recordo que les primeres partides que vaig jugar de "Sueño de una Noche de Verano" van ser al Centre Civic i per la tarda, van ser amenes i divertides. La ultima que vaig jugar, i em sap greu dirho, va ser aborrida, on la meitat dels 8 o 9 jugadors no van participar, alguns es van adormir, i amb un d'ells acaparant bona part de l'atenció del DJ. Que s'adormi un jugador en una de les meves partides es una cosa que no m'ha passat mai, i si em passés creume que em preocuparia. Et demano Subi que aceptis les meves critiques igual que jo acepto les que em fan a mi, que recentment han estat igual de dures per part de Logan, i tampoc he muntat un escandol per això. I amés no es res que no sapiguesis, per que tot el que dic ja t'ho he dit a la cara i no ha passat res.

En fin, cuan vulguis quedem per trencarnos les cames.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Subi

Subi


Nombre de missatges : 46
Fecha de inscripción : 19/08/2009
Edad : 40

Horaris per jugar a rol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Horaris per jugar a rol   Horaris per jugar a rol I_icon_minitimeDj Nov 19, 2009 12:35 am

Estic d'acord amb el Draco, quan diu que estar al youtube o al x-wars o derivats, o inclús jugar d'altres partides per internet Shocked es una falta de respecte al treball del pobre master que li toqui aquest tipus de jugador tant desconsiderat. I mira que jo no dubto en interrompre per anar a fumar, però estic obligat per la llei a fer.ho d'aquesta manera ja que es mes sa per tots!

En part no em preocupa que algú s'adormi a les meves partides ja que son a unes hores molt dures i no tothom està fet de la mateixa pasta xD, per exemple la Lux o Zenobia pels del wow es a dir la meva parella sentimental, siguin les 12, les 02 o les 05 si li tires una manteta a sobre és soba a l'instant, bueno uns quants ja ho haureu vist algun cop!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Horaris per jugar a rol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Horaris per jugar a rol   Horaris per jugar a rol I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Horaris per jugar a rol
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Aquest any no tenim horaris especials al mes d'Agost

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
La Crida :: Altres :: Zulo-
Canviar a: