| Political Compass | |
|
+9Pompeu Fabra Guybrush Subi Hoch Logan Draco Strategos SirSefirot Connor 13 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Connor
Nombre de missatges : 170 Fecha de inscripción : 16/08/2009 Edad : 42
| Assumpte: Political Compass Dt Des 22, 2009 6:31 pm | |
| Una web curiosa: Political CompassEt classifica la teva ideologia en dos eixos: lliberal/autoritarista i esquerres/dretes. A mi m'ha sortit: Your political compass
Economic Left/Right: -6.62 Social Libertarian/Authoritarian: -5.44I la carta de personalitats és: Atenció! en ZP el més centrat... però cap a la dreta!!! | |
|
| |
SirSefirot Admin
Nombre de missatges : 107 Fecha de inscripción : 15/08/2009 Edad : 39
| Assumpte: Re: Political Compass Dt Des 22, 2009 6:57 pm | |
| Fa temps que no faig el test aquest... Your political compass Economic Left/Right: 7.12 Social Libertarian/Authoritarian: 0.15 | |
|
| |
Strategos
Nombre de missatges : 97 Fecha de inscripción : 16/08/2009 Edad : 41 Ubicació : Vila del Pingüí
| Assumpte: Re: Political Compass Dt Des 22, 2009 8:06 pm | |
| Aquest test ja te els seus anys. I crec que és metodologicament poc vàlid, per dos motius. 1- Les escales són de 4 opcions, quan haurien de ser de 3, 5 o 7. Hi ha d'haver una opció neutra (ni en acord ni en desacord), o els resultats queden més extrems del que és la realitat de la persona que el fa. 2- Les preguntes estan plantejades de forma tendenciosa, orientant la resposta, o plantejant falses dicotomies, o directament mal redactades (amb dobles negacions, per exemple). I us ho diu algú que ha estudiat l'elaboració d'enquestes i en treballa... Però perquè no sigui dit, la meva ubicació segons el test. Haig de dir que a pesar de les fallades metodológiques, m'ubica bastant bé (truc: com que li conec el fallo, he compensat una mica). Si jo ja ho dic, soc un extremista de centre . Economic Left/Right: 0.25 Social Libertarian/Authoritarian: -0.10 | |
|
| |
Draco
Nombre de missatges : 255 Fecha de inscripción : 31/08/2009 Ubicació : Kulthea
| Assumpte: Re: Political Compass Dt Des 22, 2009 8:25 pm | |
| No es cap sorpresa que soc d'esquerres, pero Connor em supera en "rojo-comunista". Economic Left/Right: -4.88 Social Libertarian/Authoritarian: -4.82 PD: M'encantaria veure com l'hi queda al Perales. | |
|
| |
Logan
Nombre de missatges : 500 Fecha de inscripción : 15/08/2009 Edad : 46
| Assumpte: Re: Political Compass Dt Des 22, 2009 8:51 pm | |
| Presento la meva bruixola política com a prova de que aquest test és de fiabilitat nul.la: Econòmicament dretà / esquerrà: -4.38 Socialment Libertari / Autoritari: -6.77 - Cita :
- Atenció! en ZP el més centrat... però cap a la dreta!!!
I Benedicte XVI és d'esquerres! Els comunistes s'han infiltrar al Vaticà! | |
|
| |
Hoch Admin
Nombre de missatges : 226 Fecha de inscripción : 17/08/2009 Edad : 40 Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...
| Assumpte: Re: Political Compass Dc Des 23, 2009 12:37 am | |
| he començat a ferlo, es un puto pal i em sortirá un resultat q no es... aixi q em declaro directament totalitaria i comunista unidireccional, m'estalvio feina i soc mes sincera a la realitat (vaig a veure si puc pujar mes icones... q aixo aixi queda raro...) Edit: obro un fil de petició de emoticones... XD | |
|
| |
SirSefirot Admin
| Assumpte: Re: Political Compass Dc Des 23, 2009 12:59 am | |
| - Hoch escrigué:
- (...) totalitaria i comunista (...)
"...but I repeat myself." | |
|
| |
Subi
Nombre de missatges : 46 Fecha de inscripción : 19/08/2009 Edad : 40
| Assumpte: Re: Political Compass Dc Des 23, 2009 1:49 am | |
| No comments xD. Una mica mes roig i torno per la dreta tu. | |
|
| |
Guybrush
Nombre de missatges : 99 Fecha de inscripción : 15/08/2009 Edad : 114 Ubicació : Desubicat
| Assumpte: Re: Political Compass Dc Des 23, 2009 3:56 am | |
| Economic Left/Right: 1.62 Social Libertarian/Authoritarian: -4.00 Olé, pertanyo a la secció en la que no hi ha ni el yeti. Certament, el test en sí és un trunyo tendenciós, però en fi... | |
|
| |
Connor
| Assumpte: Re: Political Compass Dc Des 23, 2009 9:28 am | |
| - Draco escrigué:
- No es cap sorpresa que soc d'esquerres, pero Connor em supera en "rojo-comunista".
.... Seràs cabronàs, Draco! Com pots dir això, tiu??!??!? Sóc un rojo-separatista! A més, a rojo em guanya el Subi... - Logan escrigué:
- Presento la meva bruixola política com a prova de que aquest test és de fiabilitat nul.la:
Econòmicament dretà / esquerrà: -4.38 Socialment Libertari / Autoritari: -6.77
Insinues que et consideres de dretes i totalitari, Don Alfredo? - Logan escrigué:
- Cita :
- Atenció! en ZP el més centrat... però cap a la dreta!!!
I Benedicte XVI és d'esquerres! Els comunistes s'han infiltrat al Vaticà! A mi el mossèn de la meva escola sempre m'havia dit que Jesucrist era comunista... ergo... el Vaticà està ple de fatxes!!!! | |
|
| |
Hoch Admin
Nombre de missatges : 226 Fecha de inscripción : 17/08/2009 Edad : 40 Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...
| Assumpte: Re: Political Compass Dc Des 23, 2009 10:11 am | |
| - SirSefirot escrigué:
- Hoch escrigué:
- (...) totalitaria i comunista (...)
"...but I repeat myself." Pq no en quedi cap dubte... La redundància positiva es una manera de viure... (?) | |
|
| |
Pompeu Fabra
Nombre de missatges : 7 Fecha de inscripción : 21/12/2009 Ubicació : Prada de Conflent
| Assumpte: Re: Political Compass Dc Des 23, 2009 10:25 am | |
| Són certament desconcertants els mecanismes que empren en aquest nou segle i sobretot la tranquil·litat amb la qual homes de negocis i obrers es troben en un fòrum per a posicionar-se políticament, sense ocasionar cap mena de brega o batussa. La curiositat m'empeny a seguir el seu exemple i per tant els informo de la meva "ubicació política": Your political compass
Economic Left/Right: 7.00 Social Libertarian/Authoritarian: 2.82Aprofito l'escaiença per a pregar-los que intentin esmenar unes quantes errades que he detectat en els seus comentaris. Tot i que he de reconèixer que he observat certa millora des que vaig decidir inscriure'm, fins al dia d'avui. Serà casual o la meva aparició ha motivat un esperit de correcció lingüística en alguns de vostès? Espero i desitjo que sigui el segon cas. Comencem pel començament: - Connor escrigué:
- ... dos eixos: lliberal/
autoritarista autoritari... No sereu per ventura americà? En aquest cas teniu excusa, però vigileu amb les traduccions automàtiques. - Strategos escrigué:
- ... m'ubica bastant bé (truc: com que li conec el
fallo error, he compensat una mica). Si jo ja ho dic, soc sóc un extremista de centre ... - Draco escrigué:
- No
es és cap sorpresa que soc sóc d'esquerres, pero però en Connor em supera en "rojo-comunista". Noms curiosos aquest dos, sobretot el darrer. Us recomano que poseu tant d'èmfasi en l'escriptura com en l'astronomia. Un home culte, no pot assumir el nom d'una constel·lació i desprès no posar ni tant sols un accent! I en el primer cas, si sou un home d'armes, tingueu en compte que la vostre correcció expressiva serà jutjada per les altes esferes en les que us moveu i això pot afectar a la vostra carrera! - Hoch escrigué:
he He començat a ferlo fer-lo, es és un puto pal i em sortirá un resultat q que no es és... aixi q així que em declaro directament totalitaria i comunista unidireccional, m'estalvio feina i soc sóc mes més sincera a la realitat (vaig a veure si puc pujar mes més icones... q aixo aixi que això així queda raro estrany...)
Edit: obro un fil de petició de emoticones d'emoticones... XD - Hoch escrigué:
- ...
Pq Per a que no en quedi cap dubte... La redundància positiva es és una manera forma de viure... (?) Valgue'm Déu!!! Com pot ser que una senyoreta tingui aquest vocabulari!! No entro a jutjar les vostres inclinacions polítiques, tot i que les trobo certament errònies, però crec totalment inadequat per a vós una exclamació com puto pal. Amb aquestes formes no aneu pel bon camí... - Guybrush escrigué:
- ...
Olé Visca (o alça), pertanyo a la secció en la que no hi ha ni el yeti.
Certament, el test en sí és un trunyo desastre tendenciós, però en fi... Els artistes... sempre transgredint les normes... Bé, espero sincerament, haver-los ajudat. Si no ens veiem abans, que tinguin un Bon Nadal i una entrada d'any esplèndida. | |
|
| |
McCloy
Nombre de missatges : 230 Fecha de inscripción : 18/08/2009 Edad : 39 Ubicació : Laboratorios Byosite Pharmaceutical
| Assumpte: Re: Political Compass Dc Des 23, 2009 11:16 am | |
| LOL, Alfred eres un crack XD
Un crack con demasiado tiempo libre, pero un crack no obstante XD | |
|
| |
Joaquim Casas
Nombre de missatges : 1 Fecha de inscripción : 23/12/2009
| Assumpte: Re: Political Compass Dc Des 23, 2009 1:15 pm | |
| - Cita :
- Certament, el test en sí és un
trunyo desastre tendenciós, però en fi... Certament, bon amic meu, m'agradaria fer un petit incís a la teva formulació. El veritable significat d'aquesta frase es decantaria més pel fet de ridiculitzar al que serià el test. Es poden fer servir paraules més escaients com: pasterada, muntanya de fems (o purins), detritus, etc. Es pot traduir perfectament per una d'aquestes paraules sense quedar com un barbar, com profetitza... | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Political Compass Dc Des 23, 2009 2:19 pm | |
| Para poner freno a aquellos tendenciosos que ponen en duda la fiabilidad de esta así llamada "Brújula Política", aporto mis resultados: Economic Left/Right: 7.75 Social Libertarian/Authoritarian: 10.00 Observo también con pasmo que el señor McCloy ha sugerido que hay alguna relación entre mi persona y el pseudointelectual que responde al nombre de Pompeyo Fabra, atribución que niego terminantemente, ya que en mis círculos no incluyo a pseudointelectuales con ínfulas de separatista que no tienen nada mejor que hacer que inventarse dialectos. |
|
| |
Draco
| Assumpte: Re: Political Compass Dc Des 23, 2009 8:19 pm | |
| - Pompeu Fabra escrigué:
- Noms curiosos aquest dos, sobretot el darrer. Us recomano que poseu tant d'èmfasi en l'escriptura com en l'astronomia. Un home culte, no pot assumir el nom d'una constel·lació i desprès no posar ni tant sols un accent!
Senyor Pompeu, ha de saber que existeix una opinió minoritaria entre alguns literats catalans que proposa reformes radicals de la ortografia catalana per simplificarla. Proposen suprimir els accents, que només serveixen per provocar frustrants faltes ortografiques, i creuen que amb el context de la frase n'hi ha prou per diferenciar mots identics que diferenciem amb un accent, com món i mon, o bé i be. De la mateixa manera també proposen eliminar les "h" a principi de paraula, que no es pronuncien i per tant son inutils. Tantmateix, son pocs encara els que pensen així. Respecte el compas politic, jo el veig bastant aproximat. Potser la meva percepció de les persones em fa pensar que a Logan no es tant anarko i entenc que les seves respostes lliverals ho son per que "l'hi rellisca" el que la gent faci mentre a ell no l'hi afecti, i al strategos el posaria més a la dreta, pero entenc que ell mateix diu que ha manipulat una mica el test per estar al centre, pero en general el veig fiable. Perales, fes el puto test... Y McCloy tu també que no se quin peu calces i tinc curiositat. Et veig bastant apolitic. | |
|
| |
SirSefirot Admin
| Assumpte: Re: Political Compass Dc Des 23, 2009 9:13 pm | |
| Tot i que en termes generals el test aquest no esta malament (definitivament millor que centenars d'altres que troten per aqui) li trobo un cert bias "diagonal". Tot i que en esquerra-dreta el trobo raonable dintre dels seus limits, en autoritari-llibertari el trobo una mica aleatori. Jo em situaria un parell de punts de graella mes avall d'on m'ha posat, pero pel que es veu estar en contra de l'art abstracte et qualifica com a company d'infantesa de pintors d'aquarela frustrats... i com aquesta unes quantes.
De moment tenim, per quadrants:
- Comunistes: El Yeti - Anarcocomunistes: Connor, Logan, Subi - Anarcocapitalistes: Strategos, Guybrush (sera cosa de familia...) - Fatxes: Sir Sefirot, Pompeu Fabra i Don Alfredo
(A proposit, senyor Fabra, no em tingui en compte l'austeritat en l'accentuacio, doncs es consequencia d'un error de funcionament de la meva maquina d'escriure, ja un xic vella.) | |
|
| |
Pompeu Fabra
Nombre de missatges : 7 Fecha de inscripción : 21/12/2009 Ubicació : Prada de Conflent
| Assumpte: Re: Political Compass Dv Des 25, 2009 2:04 pm | |
| - Joaquim Casas escrigué:
- ...El veritable significat d'aquesta frase es decantaria més pel fet de ridiculitzar al que serià el test. Es poden fer servir paraules més escaients com: pasterada, muntanya de fems (o purins), detritus, etc.
Es pot traduir perfectament per una d'aquestes paraules sense quedar com un barbar, com profetitza. Quanta raó teniu amic meu. Havia interpretat malament el significat de la frase. Gràcies per il·luminar-me. - Draco escrigué:
- Senyor Pompeu, ha de saber que existeix una opinió
minoritaria minoritària entre alguns literats catalans que proposa reformes radicals de la ortografia catalana per simplificarla simplificar-la. Proposen suprimir els accents, que només serveixen per provocar frustrants faltes ortografiques ortogràfiques, i creuen que amb el context de la frase n'hi ha prou per diferenciar mots identics idèntics que diferenciem amb un accent, com món i mon, o bé i be. De la mateixa manera també proposen eliminar les "h" a principi de paraula, que no es pronuncien i per tant son són inutils inútils. Tantmateix Tanmateix, son són pocs encara els que pensen així....
Respecte el compas politic polític, jo el veig bastant aproximat. Potser la meva percepció de les persones em fa pensar que a Logan no es és tant anarko i entenc que les seves respostes lliverals lliberals ho son són per que perquè "l'hi rellisca" el que la gent faci mentre a ell no l'hi afecti, i al strategos el posaria més a la dreta, pero però entenc que ell mateix diu que ha manipulat una mica el test per estar al centre, pero però en general el veig fiable.
Perales, fes el puto test... Y I McCloy tu també que no se sé quin peu calces i tinc curiositat. Et veig bastant apolitic apolític. Senyor Draco: Això és sens dubte, molt propi d'una llengua reprimida durant segles. "No val la pena". "És complicar-se la vida..." Situacions que ni s'arriben a considerar en d'altres idiomes que gaudeixen d'una salut excel·lent. Es pot imaginar vostè que es proposés substituir el pronom " you" pel pronom " ya" en les lliberals terres americanes? O s'imagina, en espanyol, la acceptació de la lletra " k" en substitució del conjunt " qu" o de la " c"? Tant poca importància li donem a la nostra llengua com per despullar-la d'allò que la fa única? - SirSefirot escrigué:
- Fatxes: Sir Sefirot, Pompeu Fabra i Don Alfredo Benvolgut Sr. SirSefirot: Qualificar-me de feixista és un error ofensiu i greu. Estic totalment en contra d'aquests governs que van sorgir durant el segle passat, però tot i això, crec que la llei ha d'imperar per damunt de certes coses. Per tant, el mot "conservador" crec que seria més escaient. - SirSefirot escrigué:
- (A proposit, senyor Fabra, no em tingui en compte l'austeritat en l'accentuacio, doncs es consequencia d'un error de funcionament de la meva maquina d'escriure, ja un xic vella.)
No serà per ventura una màquina americana? Tinc entès, tot i que no n'he vist gaires, que pateixen aquest defecte. En aquest cas, esteu excusat. | |
|
| |
Hoch Admin
| Assumpte: Re: Political Compass Dv Des 25, 2009 8:44 pm | |
| - SirSefirot escrigué:
- Tot i que en termes generals el test aquest no esta malament (definitivament millor que centenars d'altres que troten per aqui) li trobo un cert bias "diagonal". Tot i que en esquerra-dreta el trobo raonable dintre dels seus limits, en autoritari-llibertari el trobo una mica aleatori. Jo em situaria un parell de punts de graella mes avall d'on m'ha posat, pero pel que es veu estar en contra de l'art abstracte et qualifica com a company d'infantesa de pintors d'aquarela frustrats... i com aquesta unes quantes.
De moment tenim, per quadrants:
- Comunistes: El Yeti - Anarcocomunistes: Connor, Logan, Subi - Anarcocapitalistes: Strategos, Guybrush (sera cosa de familia...) - Fatxes: Sir Sefirot, Pompeu Fabra i Don Alfredo
(A proposit, senyor Fabra, no em tingui en compte l'austeritat en l'accentuacio, doncs es consequencia d'un error de funcionament de la meva maquina d'escriure, ja un xic vella.) El Yeti sóc jo o es que hi ha un altre comuniste per aquí?? | |
|
| |
SirSefirot Admin
| Assumpte: Re: Political Compass Dv Des 25, 2009 10:56 pm | |
| Corregeixo, el Yeti i la 96% bona. | |
|
| |
Lux
Nombre de missatges : 11 Fecha de inscripción : 20/10/2009 Edad : 35
| Assumpte: Re: Political Compass Dg Des 27, 2009 4:10 pm | |
| Iep, doncs, a mi m'ha agradat fer-lo, tot i que amb algunes frases m'he indignat MOLT En fi... era d'esperar XD Tot i que pensava que em sortiria més autoritaria... | |
|
| |
skelos
Nombre de missatges : 18 Fecha de inscripción : 01/09/2009
| Assumpte: Re: Political Compass Dg Des 27, 2009 7:56 pm | |
| Economic Left/Right: -7.12 Social Libertarian/Authoritarian: -5.28 No creia que sortiria tant d´esquerres | |
|
| |
Draco
| Assumpte: Re: Political Compass Dg Des 27, 2009 9:48 pm | |
| Mira qui esta aqui! | |
|
| |
Connor
| Assumpte: Re: Political Compass Dl Des 28, 2009 6:07 pm | |
| | |
|
| |
Strategos
Nombre de missatges : 97 Fecha de inscripción : 16/08/2009 Edad : 41 Ubicació : Vila del Pingüí
| Assumpte: Re: Political Compass Dl Des 28, 2009 9:10 pm | |
| - Connor escrigué:
Anarcocapitalisme? Inexistència total d'estat i/o autoritat + creença en la supremacia de l'empresa?
L'anarcocapitalisme és una ideologia política que aboga per la llibertat individual absoluta en un context en el que no existeix l'Estat, on tot es regeix pel lliure mercat, en transaccions entre individus (i les empreses i/o organitzacions que formin, està clar). Més info, The Other Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Anarchocapitalism Si t'atures a pensar un moment, l'anarquisme i el liberalisme absolut no són tant diferents. En realitat, l'anarcocapitalisme és força coherent: simplement no vol intervenció de l'Estat en cap àmbit: ni regulant els drets i llibertats de les persones, ni regulant l'activitat econòmica. I seguint amb la broma de les paraules, el que si que no lliga ni en pintura és el terme de anarcocomunistes. No hi ha res més oposat que l'anarquisme (absència total d'una autoritat estatal) i el comunisme (l'estat absolut, tot forma part de l'estat) Com de costum, l'amic Oriol busca paraules enverinades, per animar una mica l'ambient | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Political Compass | |
| |
|
| |
| Political Compass | |
|