La Crida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La Crida

Fòrum de l'associació de joves La Crida

ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

Political Compass

+9
Pompeu Fabra
Guybrush
Subi
Hoch
Logan
Draco
Strategos
SirSefirot
Connor
13 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Strategos

Strategos

Nombre de missatges : 97
Ubicació : Vila del Pingüí

Political Compass - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Political Compass   Political Compass - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 28, 2009 9:13 pm

Lux escrigué:

Tot i que pensava que em sortiria més autoritaria...

Evidentment, no has sortit autoritària... en relació al que l'autor del megatest aquest enten com autoritari.

I ja he expressat que n'opino de la seva metodologia...
Tornar a dalt Ir abajo
SirSefirot
Admin
SirSefirot

Nombre de missatges : 107

MissatgeAssumpte: Re: Political Compass   Political Compass - Página 2 I_icon_minitimeDl Des 28, 2009 10:34 pm

Molt em dona la sensacio de que alguns de per aqui no tenen ni agudesa ni sentit de l'humor... res que no pugui curar l'experiencia Cool
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco

Nombre de missatges : 255
Ubicació : Kulthea

MissatgeAssumpte: Re: Political Compass   Political Compass - Página 2 I_icon_minitimeDt Des 29, 2009 11:16 am

SirSefirot escrigué:
Molt em dona la sensacio de que alguns de per aqui no tenen ni agudesa ni sentit de l'humor... res que no pugui curar l'experiencia Cool

Si que hi ha sentit del humor, cuan vas fer el teu analisis et vas deixar en "Draco" en l'apartat d'anarkocomunistes, junt Conor, Logan i Subi. Un descuit que m'he pres amb sentit de l'humor. Humor roig, esta clar. Ah! Ja hi pots anyadir a la Lux i l'Skelos a la categoria, som majoria!

Despres tu et consideres fatxa, junt a dos personatges de ficció. Ah! S'ha de tenir sentit de l'humor... Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
SirSefirot
Admin
SirSefirot

MissatgeAssumpte: Re: Political Compass   Political Compass - Página 2 I_icon_minitimeDt Des 29, 2009 3:07 pm

Una altra mostra del que deia Surprised All that you need is trolling...

I no havia vist que t'havia deixat, es el que te fer el comptatge a ma. Considera't afegit, doncs.
Tornar a dalt Ir abajo
Lux

Lux

Nombre de missatges : 11

MissatgeAssumpte: Re: Political Compass   Political Compass - Página 2 I_icon_minitimeDt Des 29, 2009 4:18 pm

Cita :
Evidentment, no has sortit autoritària... en relació al que l'autor del megatest aquest enten com autoritari.

Aleshores què és el que entén aquest autor per autoritari? Jo pensava que Autoritari era aquell que penalitzava qui no complis les lleis o expectatives de l'Estat en qüestió.
Perque... us asseguro que si jo fos lider (nananananananana lider!) seria tota una Robin Hood del segle XXI. Faria pagar més impostos a qui més tingués, i faria pagar multes a aquelles empreses que no respectessin les normatives de respecte pel medi ambient o de respecte per la resta de persones d'aquest planeta. Així s'omplirien ràpid les arques per a donar ajuts a qui més ho necessita. En fi... l'ideal de Robin Hood com ja he dit. I qui no ho acceptés... Twisted Evil a fer treball comunitari! Clar que sí!

En fi... això no passarà mai, així que no heu de tèmer de res. lol!
Tornar a dalt Ir abajo
SirSefirot
Admin
SirSefirot

MissatgeAssumpte: Re: Political Compass   Political Compass - Página 2 I_icon_minitimeDt Des 29, 2009 8:56 pm

Lux escrigué:
Faria pagar més impostos a qui més tingués, i faria pagar multes a aquelles empreses que no respectessin les normatives de respecte pel medi ambient o de respecte per la resta de persones d'aquest planeta.

O sigui, faries el mateix que es fa ara? Laughing O et referies mes accentuat? Perque gaire mes enlla de les taxes progressives que hi ha ara i les regulacions de la bona UE no es pot anar...
Tornar a dalt Ir abajo
Strategos

Strategos

MissatgeAssumpte: Re: Political Compass   Political Compass - Página 2 I_icon_minitimeDt Des 29, 2009 9:28 pm

Lux escrigué:

Aleshores què és el que entén aquest autor per autoritari? Jo pensava que Autoritari era aquell que penalitzava qui no complis les lleis o expectatives de l'Estat en qüestió.
Perque... us asseguro que si jo fos lider (nananananananana lider!) seria tota una Robin Hood del segle XXI. Faria pagar més impostos a qui més tingués, i faria pagar multes a aquelles empreses que no respectessin les normatives de respecte pel medi ambient o de respecte per la resta de persones d'aquest planeta. Així s'omplirien ràpid les arques per a donar ajuts a qui més ho necessita. En fi... l'ideal de Robin Hood com ja he dit. I qui no ho acceptés... Twisted Evil a fer treball comunitari! Clar que sí!

Així a ull, diria que això que descrius, segons els autors del test, et dona punts d'esquerres en l'eix horitzontal, però no punts autoritaris...
Tornar a dalt Ir abajo
Lux

Lux

Nombre de missatges : 11

MissatgeAssumpte: Re: Political Compass   Political Compass - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 30, 2009 2:56 pm

Cita :
O sigui, faries el mateix que es fa ara? O et referies mes accentuat? Perque gaire mes enlla de les taxes progressives que hi ha ara i les regulacions de la bona UE no es pot anar....

Sí, faria que es fes més. I si a hores d'ara els rics s'estan tornant més rics, i els pobres cada cop més pobres, és que qui s'encarregui de regular tot aquest tema ho està fent malament. Jo no sé molt bé com es fa, però jo ho faria per percentatge. I cadascú hauria de posar, per dir algo, el 3% del seu sou.
De totes maneres, jo no he estudiat per això, així que estic parlant de coses que no entenc...
L'únic a què em referia és que seria molt més radical del que posava al test
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco

Nombre de missatges : 255
Ubicació : Kulthea

MissatgeAssumpte: Re: Political Compass   Political Compass - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 30, 2009 4:30 pm

Lux escrigué:
Cita :
O sigui, faries el mateix que es fa ara? O et referies mes accentuat? Perque gaire mes enlla de les taxes progressives que hi ha ara i les regulacions de la bona UE no es pot anar....

Sí, faria que es fes més. I si a hores d'ara els rics s'estan tornant més rics, i els pobres cada cop més pobres, és que qui s'encarregui de regular tot aquest tema ho està fent malament. Jo no sé molt bé com es fa, però jo ho faria per percentatge. I cadascú hauria de posar, per dir algo, el 3% del seu sou.
De totes maneres, jo no he estudiat per això, així que estic parlant de coses que no entenc...
L'únic a què em referia és que seria molt més radical del que posava al test

Si et refereixes al IRPF t'aseguro que es molt més del 3%. Jo pago vora un 15%, i la gent que ganya més paga porcentatges molt més elevats.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Strategos

Strategos

MissatgeAssumpte: Re: Political Compass   Political Compass - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 30, 2009 6:12 pm

Lux escrigué:
I si a hores d'ara els rics s'estan tornant més rics, i els pobres cada cop més pobres, és que qui s'encarregui de regular tot aquest tema ho està fent malament.

En realitat, em sembla que aquesta afirmació és inexacta. Costa trobar dades que presentin índexs amb evolució en el temps, però pel poc que he pogut veure, la tendència a nivell mundial, des de fa molts anys, és a una disminució de la desigualtat.

Altra cosa és que sovint es fa servir aquesta frase has dit de forma intercanviable amb "les diferències entre rics i pobres augmenten". I no és el mateix- Aquest segon cas no és necessàriament dolent. Si jo incremento els ingressos de 2 a 3 i tu de 5 a 10, la diferència entre nosaltres augmenta, però els dos hi guanyem...
Tornar a dalt Ir abajo
Connor

Nombre de missatges : 170

MissatgeAssumpte: Re: Political Compass   Political Compass - Página 2 I_icon_minitimeDj Des 31, 2009 11:48 am

Draco escrigué:
Si et refereixes al IRPF t'aseguro que es molt més del 3%. Jo pago vora un 15%, i la gent que ganya més paga porcentatges molt més elevats.
Però tu quan cobres maricon? A mi només em carreguen un 13.33%!! lol!

Strategos escrigué:
Aquest segon cas no és necessàriament dolent. Si jo incremento els ingressos de 2 a 3 i tu de 5 a 10, la diferència entre nosaltres augmenta, però els dos hi guanyem...

Depèn. Depèn de quan costi el manteniment de serveis bàsics.
Que tu siguis un metge que ha estudiat durant anys i anys i que té una responsabilitat i vulguis cobrar 9 em sembla molt bé. Ara si jo sóc un escombriaire (amb tots els meus respectes cap al col·lectiu) i estudis+sanitat+alimentació em costa 4 quan cobro 3... Cagadalemus...
Tornar a dalt Ir abajo
Strategos

Strategos

MissatgeAssumpte: Re: Political Compass   Political Compass - Página 2 I_icon_minitimeDj Des 31, 2009 1:17 pm

Connor escrigué:

Depèn. Depèn de quan costi el manteniment de serveis bàsics.
Que tu siguis un metge que ha estudiat durant anys i anys i que té una responsabilitat i vulguis cobrar 9 em sembla molt bé. Ara si jo sóc un escombriaire (amb tots els meus respectes cap al col·lectiu) i estudis+sanitat+alimentació em costa 4 quan cobro 3... Cagadalemus...

No emboliquem la troca amb altres temes. Jo només he dit que a) sobre la desigualtat hi ha tòpics estesos que són com a mínim inexactes, o directament falsos, i b) que la desigualtat en si mateixa no és necessàriament dolenta (ni tampoc bona), sinó que depèn de la forma que pren la desigualtat.
Tornar a dalt Ir abajo
Connor

Nombre de missatges : 170

MissatgeAssumpte: Re: Political Compass   Political Compass - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 01, 2010 11:30 pm

Strategos escrigué:
... sinó que depèn de la forma que pren la desigualtat.

Que era el que remarcava jo. ;-)
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Political Compass   Political Compass - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Political Compass
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
La Crida :: Altres :: Zulo-
Canviar a: