| Avatar a la sala 3d del Punt Multimedia a Cerdanyola | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Draco
Nombre de missatges : 255 Fecha de inscripción : 31/08/2009 Ubicació : Kulthea
| Assumpte: Avatar a la sala 3d del Punt Multimedia a Cerdanyola Dc Des 30, 2009 1:05 pm | |
| Ahir amb la Lux i el Subi vaig anar a veure Avatar en la que s'enorgulleix de ser la millor sala 3d de Catalunya, al Punt Multimedia de Cerdanyola del Vallés, i la meva impresió va ser molt positiva.
La sala, la unica de la comarca de Barcelona expresament disenyada per veure cine 3d, te el pati de butaques més inclinat del normal, encara que una mica estretes entre files, obligant a algú alt com jo a aixecarse per deixar passar a la gent que habia d'arrivar a les butaques centrals de la fila. La pantalla es curbada pels costats i lleugerament inclinada sobre els espectadors, un pel massa petita pel méu gust, m'hagues agradat que la pantalla cobris tot el meu camp de visió, i des de la 8ena fila on estava jo veia perfectament on acabava la proyecció. Les ulleres de plastic dur, rigit, amb un boto que permetia desactivar el visionat 3d, habien de ser retornades al sortir de la sala. El preu de la entrada: 9 euros. No es podiea reservar entrada i per això van comprar en taquilla, habent d'esperar a la ultima sesió i per poc ens quedem fora, ja que tot i no poder fer reserves, si es podia comprar per internet. Va ser una experiencia ideal per una tarda de vancances de Nadal com les que ara estic passant.
Respecte la pelicula, no vull entrar en detalls, diré que en general es una molt bona pelicula de ciencia ficció i aventures, per tots els publics, que tot i durar més de 2 hores i mitja no es va fer pesada, explicant una historia ja molt trillada pero igualment emocionant i preciosa.
Estic esperant que Logan faci la seva critica ja que la pelicula es mereix el esforç. Jo com sempre em remetré al que diu l'IMDB, que al igual que deixava Dark Nigth com la millor pelicula del 2008, deixa Avatar com la millor pelicula del 2009, en 25ena posició del ranquing amb un 8,6 entre The Silence of the Lambs (1991) i The Matrix (1999)... casi res! | |
|
| |
Logan
Nombre de missatges : 500 Fecha de inscripción : 15/08/2009 Edad : 46
| Assumpte: Re: Avatar a la sala 3d del Punt Multimedia a Cerdanyola Dc Des 30, 2009 2:43 pm | |
| "Avatar" es mereix una crítica de tamany enciclopèdic, amb lo qual haureu d'esperar a que acabi la temporada d'exàmens per a que la pugui valorar tal i com es mereix. | |
|
| |
Lux
Nombre de missatges : 11 Fecha de inscripción : 20/10/2009 Edad : 35
| Assumpte: Re: Avatar a la sala 3d del Punt Multimedia a Cerdanyola Dc Des 30, 2009 2:52 pm | |
| Va ser una experiència estupenda, i la recomano a tothom qui es pugui desplaçar fins a cerdanyola. Després de passar 5 hores sense fer res, tan sols esperant que comencés la peli, tots teníem els nostres dubtes de si realment mereixeria la pena. Doncs SI! Per a mi va mereixer totalment la pena l'espera. Puntuació: 9 | |
|
| |
Connor
Nombre de missatges : 170 Fecha de inscripción : 16/08/2009 Edad : 42
| Assumpte: Re: Avatar a la sala 3d del Punt Multimedia a Cerdanyola Dj Des 31, 2009 11:24 am | |
| Llàstima no haver-ho sapigut... ahir vaig anar, amb la xicota, a veure-la al Bosc. Segur que la experiència no va ser del mateix nivell, tot i això ens ho vem passar "teta". Per mi, Avatar i District 9 les dues millors pel·lícules de l'any. | |
|
| |
Logan
Nombre de missatges : 500 Fecha de inscripción : 15/08/2009 Edad : 46
| Assumpte: Re: Avatar a la sala 3d del Punt Multimedia a Cerdanyola Dj Des 31, 2009 1:18 pm | |
| http://www.eljueves.es/2009/12/18/cameron_habla_avatar_como_que_mole_con_que_costao.html | |
|
| |
Hoch Admin
Nombre de missatges : 226 Fecha de inscripción : 17/08/2009 Edad : 40 Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...
| Assumpte: Re: Avatar a la sala 3d del Punt Multimedia a Cerdanyola Dj Des 31, 2009 2:48 pm | |
| - Draco escrigué:
- Estic esperant que Logan faci la seva critica ja que la pelicula es mereix el esforç. Jo com sempre em remetré al que diu l'IMDB, que al igual que deixava Dark Nigth com la millor pelicula del 2008, deixa Avatar com la millor pelicula del 2009, en 25ena posició del ranquing amb un 8,6 entre The Silence of the Lambs (1991) i The Matrix (1999)... casi res!
Dir que el ésser infame que ha escrit la crítica es mereix la foguera, les tortures de la inquisició y el "Premi Politja" per la via directa es practicament blasfemia, ja que no hi ha horror innombrable suficient per castigar tal impietat... spoiler de la película: - Spoiler:
Posar un crossover entre Pocahontas, Starship Troopers i Capità Planeta al nivell de The Silence of the Lambs i The Matrix és quelcom sencillament aberrant.
| |
|
| |
SirSefirot Admin
Nombre de missatges : 107 Fecha de inscripción : 15/08/2009 Edad : 39
| Assumpte: Re: Avatar a la sala 3d del Punt Multimedia a Cerdanyola Dj Des 31, 2009 2:51 pm | |
| @ Hoch *Bro fist* | |
|
| |
Draco
Nombre de missatges : 255 Fecha de inscripción : 31/08/2009 Ubicació : Kulthea
| Assumpte: Re: Avatar a la sala 3d del Punt Multimedia a Cerdanyola Dj Des 31, 2009 3:17 pm | |
| - SirSefirot escrigué:
- @ Hoch
*Bro fist* Que caram significa això? M'estic fent vell... Sobre la teva critica de 2 linies d'Avatar... suposo que et deus estar maleint d'haber pagar 6 euros (9 si l'has vist en 3d) per una aberració de pelicula com dius. Jo en canvi estic feliç d'haber fet 120km en cotxe entre anar i tornar, esperat 5 hores amb una bona companyia i un parell de cafes, haber pagat 9 euros d'entrada i haber nat a dormir a les 3... per veure Avatar en la millor sala 3d de Catalunya, i acavar content amb una pelicula de la que no n'esperava el prodigi de l'originalitat. Suposo que més enllà de si la pelicula es bona o no, el plantejarse les coses d'una manera o una altre fa que et converteixis en una persona satisfeta i contenta amb l'experiencia vital o en un amargat de la vida. Tu tries! He dicho. | |
|
| |
SirSefirot Admin
| Assumpte: Re: Avatar a la sala 3d del Punt Multimedia a Cerdanyola Dj Des 31, 2009 3:37 pm | |
| - Draco escrigué:
- Que caram significa això? M'estic fent vell...
Perque ens entenguem, una cosa aixi: Un sinonim seria | |
|
| |
Hoch Admin
Nombre de missatges : 226 Fecha de inscripción : 17/08/2009 Edad : 40 Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...
| Assumpte: Re: Avatar a la sala 3d del Punt Multimedia a Cerdanyola Dj Des 31, 2009 6:44 pm | |
| - Draco escrigué:
- SirSefirot escrigué:
- @ Hoch
*Bro fist* Que caram significa això? M'estic fent vell...
Sobre la teva critica de 2 linies d'Avatar... suposo que et deus estar maleint d'haber pagar 6 euros (9 si l'has vist en 3d) per una aberració de pelicula com dius. Jo en canvi estic feliç d'haber fet 120km en cotxe entre anar i tornar, esperat 5 hores amb una bona companyia i un parell de cafes, haber pagat 9 euros d'entrada i haber nat a dormir a les 3... per veure Avatar en la millor sala 3d de Catalunya, i acavar content amb una pelicula de la que no n'esperava el prodigi de l'originalitat. Suposo que més enllà de si la pelicula es bona o no, el plantejarse les coses d'una manera o una altre fa que et converteixis en una persona satisfeta i contenta amb l'experiencia vital o en un amargat de la vida. Tu tries!
He dicho. No he dit q no m'ho passés be anant al cine a veure avatar, pero que es digui q la pelicula es un prodigi del 3d (pq si, tota la peli en 3d es un hit minipunto al canto q s'han deixat pasta, pero escenes guapes, dos o tres...) o que es una gran historia i/o el guió es lo millor de lo millor de les maravelles m'indigna es aixi de sencill... Suposo que em fa recordar les poques expectatives que té la gent de tot, que es conforma en dir q quelcom es la rehostia pq te cuatre bones crítiques... | |
|
| |
SirSefirot Admin
| Assumpte: Re: Avatar a la sala 3d del Punt Multimedia a Cerdanyola Dv Gen 01, 2010 10:55 pm | |
| La meva modesta critica: | |
|
| |
McCloy
Nombre de missatges : 230 Fecha de inscripción : 18/08/2009 Edad : 39 Ubicació : Laboratorios Byosite Pharmaceutical
| Assumpte: Re: Avatar a la sala 3d del Punt Multimedia a Cerdanyola Ds Gen 02, 2010 12:00 am | |
| jajajaja para esa escena espera a la segunda película hombre XD | |
|
| |
Connor
Nombre de missatges : 170 Fecha de inscripción : 16/08/2009 Edad : 42
| Assumpte: Re: Avatar a la sala 3d del Punt Multimedia a Cerdanyola Dt Gen 12, 2010 3:52 pm | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Avatar a la sala 3d del Punt Multimedia a Cerdanyola | |
| |
|
| |
| Avatar a la sala 3d del Punt Multimedia a Cerdanyola | |
|