La Crida
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La Crida

Fòrum de l'associació de joves La Crida
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Un altre punt de vista sobre la independència catalana.

Ir abajo 
+6
McCloy
Juez Dredd
Draco
skelos
Connor
Hoch
10 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 12:46 am

Navegant per internet he trobat un punt de vista "alternatiu" al tema que tant preocupa als habitants de aquest foro:

Link

Que n'opineu d'aquest comentari clarivident? Hi esteu d'acord? En contra?
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 8:15 am

Hoch escrigué:
Navegant per internet he trobat un punt de vista "alternatiu" al tema que tant preocupa als habitants de aquest foro:

Link

Que n'opineu d'aquest comentari clarivident? Hi esteu d'acord? En contra?

Totalment a favor. Opino que és possible que Aragó tingués mar, al cap i a la fi, Madrid té platja... Laughing


PS: Si et molesta debatre idees com l'independentisme, n'hi ha prou que no entris en el debat.
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 11:34 am

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
Navegant per internet he trobat un punt de vista "alternatiu" al tema que tant preocupa als habitants de aquest foro:

Link

Que n'opineu d'aquest comentari clarivident? Hi esteu d'acord? En contra?

Totalment a favor. Opino que és possible que Aragó tingués mar, al cap i a la fi, Madrid té platja... Laughing


PS: Si et molesta debatre idees com l'independentisme, n'hi ha prou que no entris en el debat.
No em molesta debatre idees. Sencillament m'ha semblat un argument "nou" e interesant al tema de la independència... El subfòrum es per parlar de política no?
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 11:47 am

I tant que es pot parlar de política, per això es va crear...

Per això responc a la xorrada de que Aragó tingui mar, amb guasa... i per això sospito que en realitat t'ofén parlar de la independència, així mateix com la idea en si mateixa, perquè si t'ho agafessis seriosament no possaries enllaços així. Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 11:57 am

Connor escrigué:
I tant que es pot parlar de política, per això es va crear...

Per això responc a la xorrada de que Aragó tingui mar, amb guasa... i per això sospito que en realitat t'ofén parlar de la independència, així mateix com la idea en si mateixa, perquè si t'ho agafessis seriosament no possaries enllaços així. Laughing

No, caus en un error d'atribució bàsic: No m'ofén parlar de la independència, es més, trobo que es un tema prou divertit. Ni t'imagenes el que arribo a riure amb això... XD I clar que no m'ho prenc seriosament, no crec que hi hagi cap dubte sobre el to jocós i divertit ab el que em prenc el tema.
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 12:03 pm

I per què no t'ho prens seriosament?
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 12:07 pm

Connor escrigué:
I per què no t'ho prens seriosament?
Perque no trobo que l'altra banda s'ho prengui seriosament. Els debats es fonamenten en el respecte. I quan una banda no respecta els arguments de l'altra i es creu en possesió de la veritat absoluta, pendre-s'ho seriosament es tonteria... deixant a part el clássic "Y lo que nos reímos? Y lo biiiiiieeeen que nos lo pasamos??" (si m'ho prenc així, of course... )
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 12:22 pm

Hoch escrigué:
Connor escrigué:
I per què no t'ho prens seriosament?
Perque no trobo que l'altra banda s'ho prengui seriosament. Els debats es fonamenten en el respecte. I quan una banda no respecta els arguments de l'altra i es creu en possesió de la veritat absoluta, pendre-s'ho seriosament es tonteria... deixant a part el clássic "Y lo que nos reímos? Y lo biiiiiieeeen que nos lo pasamos??" (si m'ho prenc així, of course... )

Abans que res: Si durant un debat independentista, a mi se m'ha escalfat la sang i he faltat al respecte a algú, demano disculpes sincerament.

Ara bé, una actitud de burla per defecte, facilita a reconduir el debat cap a la serenor i el respecte?
Per què no he llegit contra-argumentacions en els fils on exposava, de forma argumentada, motius per a la independència sense faltar al respecte a ningú?
Per què només tinc respostes en el fils on pujo el to del títol?
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 12:28 pm

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
Connor escrigué:
I per què no t'ho prens seriosament?
Perque no trobo que l'altra banda s'ho prengui seriosament. Els debats es fonamenten en el respecte. I quan una banda no respecta els arguments de l'altra i es creu en possesió de la veritat absoluta, pendre-s'ho seriosament es tonteria... deixant a part el clássic "Y lo que nos reímos? Y lo biiiiiieeeen que nos lo pasamos??" (si m'ho prenc així, of course... )

Abans que res: Si durant un debat independentista, a mi se m'ha escalfat la sang i he faltat al respecte a algú, demano disculpes sincerament.

Ara bé, una actitud de burla per defecte, facilita a reconduir el debat cap a la serenor i el respecte?
Per què no he llegit contra-argumentacions en els fils on exposava, de forma argumentada, motius per a la independència sense faltar al respecte a ningú?
Per què només tinc respostes en el fils on pujo el to del títol?
No ho sé, no tens resposta meva pq el tema no m'interesa, pero no puc dir pq els demés t'ignoren supinament, nomès puc fer suposicions...
Tornar a dalt Ir abajo
skelos

skelos


Nombre de missatges : 18
Fecha de inscripción : 01/09/2009

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 1:55 pm

Connor pot ser que a ningú l´interesi el tema de política/independentisme.Perque no son temes de política son temes d´independentisme només.
La veritat penso que aquest subforum només te gracia quan es crea algun flame per lo demes ho trobo un rotllo patatero,ja que és el mateix de sempre que dolents son els espanyols i pobrets nosaltres que ens roben tots els diners.
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 3:40 pm

Es que dolents o no, ens roben els calers. I es amb l'anim de fer entendre això a la majoria dels ciutadans que els independentistes som més pessats del normal.

Ara be, si resulta que a la gent no l'hi importa sentirse estafada, robada i insultada, els independentites tirarem la toballola, i continuarem per sempre en aquest estat de Sindrome de Estocolm a nivell nacional, en que tot i que ens estafin, robin i insultin, encara sentirem tema pels pobrets membres del govern espanyol.

PD: Si us sangren els ulls per les faltes d'ortografia que cometo, facil, no em llegiu.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 3:53 pm

Draco escrigué:
Si us sangren els ulls per les faltes d'ortografia que cometo, facil, no em llegiu.
Si nosaltres ho intentem, però tu no ens ho poses fàcil...T'emperres en proclamar la teva "catalanitat" sense intentar tenir ni un mínim respecte o interés per la llengua en la que escrius i que en teoria defenses. Cosa que fa que a efectes práctics no deixis de ser un hooligan HOYGAN catalanista o, millor dit, un hooligan ASCOLTY. Per cert, oi que fas servir firefox? el pluggins de correctors ortogràfics solen estar bastant bé... A tot lo demés, passo de contestar... no tinc complexe de JC per anar predicant pels deserts...
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 4:15 pm

skelos escrigué:
Connor pot ser que a ningú l´interesi el tema de política/independentisme.Perque no son temes de política son temes d´independentisme només.
Repassa't els fils que he començat des que està obert el sub-fòrum.


skelos escrigué:
La veritat penso que aquest subforum només te gracia quan es crea algun flame per lo demes ho trobo un rotllo patatero,ja que és el mateix de sempre que dolents son els espanyols i pobrets nosaltres que ens roben tots els diners.

Hoch escrigué:
A tot lo demés, passo de contestar... no tinc complexe de JC per anar predicant pels deserts...

Us emplaço a tots dos a demostrar-nos que Espanya no ens roba.
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 4:41 pm

Connor escrigué:

Hoch escrigué:
A tot lo demés, passo de contestar... no tinc complexe de JC per anar predicant pels deserts...

Us emplaço a tots dos a demostrar-nos que Espanya no ens roba.


Et demano (no entenc el significat de "emplaçar" a la teva frase, pero me'n vaig al DIEC a tornar-me menys ignorant mentres ho dic a la menva manera) jo a tu un quote meu que digui que he dit això, pq no ho recordo... Encara que admeto que pot ser degut al meu gran consum de opiacis. així que vull el link.
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 4:45 pm

Hoch escrigué:
Connor escrigué:

Hoch escrigué:
A tot lo demés, passo de contestar... no tinc complexe de JC per anar predicant pels deserts...

Us emplaço a tots dos a demostrar-nos que Espanya no ens roba.


Et demano (no entenc el significat de "emplaçar" a la teva frase, pero me'n vaig al DIEC a tornar-me menys ignorant mentres ho dic a la menva manera) jo a tu un quote meu que digui que he dit això, pq no ho recordo... Encara que admeto que pot ser degut al meu gran consum de opiacis. així que vull el link.

Ignorant? Quan t'he qualificat d'ignorant jo? Quan t'he dit que t'informessis?
És que una persona que s'informa és ignorant? No estàs perdent els papers?

Com que en Draco argumenta que Espanya ens roba (entre d'altres coses), entenc que volies rebatre-li aquesta afirmació, però "has passat" de fer-ho. Per tant, jo t'he convidat a aportar-ne proves.
O no? O estàs d'acord amb que Espanya ens roba?
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 5:31 pm

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
Connor escrigué:

Hoch escrigué:
A tot lo demés, passo de contestar... no tinc complexe de JC per anar predicant pels deserts...

Us emplaço a tots dos a demostrar-nos que Espanya no ens roba.


Et demano (no entenc el significat de "emplaçar" a la teva frase, pero me'n vaig al DIEC a tornar-me menys ignorant mentres ho dic a la menva manera) jo a tu un quote meu que digui que he dit això, pq no ho recordo... Encara que admeto que pot ser degut al meu gran consum de opiacis. així que vull el link.

Ignorant? Quan t'he qualificat d'ignorant jo? Quan t'he dit que t'informessis?
És que una persona que s'informa és ignorant? No estàs perdent els papers?
A veure si aprenem a llegir, que ignorant en aquest moment m'ho he dit JO sola... La meva autosuficiencia em permet veure les meves manques... Si veig que em falta informarció, la busco.
Connor escrigué:

Com que en Draco argumenta que Espanya ens roba (entre d'altres coses), entenc que volies rebatre-li aquesta afirmació, però "has passat" de fer-ho. Per tant, jo t'he convidat a aportar-ne proves.
O no? O estàs d'acord amb que Espanya ens roba?
He passat de intentar fer-li veure al Draco que no tot es tan blanc o tan negre i que la economia espanyola es més complexa que això. No he dit en cap moment que la balança s'inclini cap una part o una altra. Només sostinc que és un tema del que NO en tinc ganes de parlar. I com individu lliure que sóc, no en parlo. Més que res pq estic farta de anar per la resta de España i escoltar altres estadístiques de repartició de impostos i em manca temps i ganes de mirar-les, informar-me correctament abans de postejar o portar-les aquí. Com bé has dit tu mateix, sempre que es dóna una informació, es fa sent parcial, ergo la única manera de informar-se "bé" es, segons un dels meus professors del internat i teoria que jo sostinc, veure TOTS els punts de vista i extreure'n les conclusions. Cadascú diu una cosa i jo passo en general de tots. Ja vaig oferir una vegada (i encara em resonen els noms al cap quan hi penso) portar gent que podia oferir aquestes dades i vosaltres us ho vau prendre com una amenaça. Si Espanya ens roba o no, ni ho sé ni tinc ganes de saber-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 6:28 pm

Hoch escrigué:
... Com bé has dit tu mateix, sempre que es dóna una informació, es fa sent parcial, ergo la única manera de informar-se "bé" es, segons un dels meus professors del internat i teoria que jo sostinc, veure TOTS els punts de vista i extreure'n les conclusions.

Cert.

Hoch escrigué:
Si Espanya ens roba o no, ni ho sé ni tinc ganes de saber-ho.
Rolegem un xic: Smile
Vas per un carrer, amb dos col·legues "X" i "Z".
Un es gira de sobte i et diu:
- Ei! Que en "X" ens està fotent les carteres!
Això que "X" contesta:
- No és cert, només t'agafo 4 cèntims per una hamburguesa, que tinc molta gana i no en tinc prou.
I en "Z":
- Mentira! Ens està fotent 20€ el malparit!

Què faries?
a) Mirar-te la cartera.
b) Contestar-li a "Z": "Si "X" ens roba o no, ni ho sé ni tinc ganes de saber-ho."
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 6:45 pm

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
... Com bé has dit tu mateix, sempre que es dóna una informació, es fa sent parcial, ergo la única manera de informar-se "bé" es, segons un dels meus professors del internat i teoria que jo sostinc, veure TOTS els punts de vista i extreure'n les conclusions.

Cert.

Hoch escrigué:
Si Espanya ens roba o no, ni ho sé ni tinc ganes de saber-ho.
Rolegem un xic: Smile
Vas per un carrer, amb dos col·legues "X" i "Z".
Un es gira de sobte i et diu:
- Ei! Que en "X" ens està fotent les carteres!
Això que "X" contesta:
- No és cert, només t'agafo 4 cèntims per una hamburguesa, que tinc molta gana i no en tinc prou.
I en "Z":
- Mentira! Ens està fotent 20€ el malparit!

Què faries?
a) Mirar-te la cartera.
b) Contestar-li a "Z": "Si "X" ens roba o no, ni ho sé ni tinc ganes de saber-ho."
Si vaig pel carrer, porto la cartera a la bossa i la bossa la duc penjada la espatlla, no es possible que "X" em robi la cartera.
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 7:05 pm

Hoch escrigué:
Si vaig pel carrer, porto la cartera a la bossa i la bossa la duc penjada la espatlla, no es possible que "X" em robi la cartera.

Traducció: No vull contestar.
Ergo, la b) No ho vull saber...

Aquesta resposta me la guardo.
lol! lol! lol! lol! lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 7:24 pm

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
Si vaig pel carrer, porto la cartera a la bossa i la bossa la duc penjada la espatlla, no es possible que "X" em robi la cartera.

Traducció: No vull contestar.
Ergo, la b) No ho vull saber...

Aquesta resposta me la guardo.
lol! lol! lol! lol! lol!

No es més aviat: Quan m'informis/t'informis adecuadament o posis un exemple que no sigui una falàcia, potser, i recalco el potser, em molesto a contestar-te... De moment, nomès he entrat aquí amb intenció de flamejar. Però malgrat això, espero en candeletes el post informatiu amb el que m'ilustris, exigint que hi hagi estadístiques i estudis realitzats en diferents comunitats i etc.
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 7:54 pm

Hoch escrigué:
Quan m'informis/t'informis adecuadament o posis un exemple que no sigui una falàcia, potser, i recalco el potser, em molesto a contestar-te... De moment, nomès he entrat aquí amb intenció de flamejar. Però malgrat això, espero en candeletes el post informatiu amb el que m'ilustris, exigint que hi hagi estadístiques i estudis realitzats en diferents comunitats i etc.

No te enrolles Charles Boyer...
L'exemple era senzill. No especificava en cap moment que ningú estigués fent res. Tan "X" com "Z" podien tenir raó i ser innocents. Senzillament, em limitava a transcriure una conversa amb acusacions creuades i després t'he donat a escollir:

comprovar i no comprovar...

I, tot donant per impossible la situació que jo et transcrivia, has escollit no opinar.
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 8:11 pm

Connor escrigué:
Hoch escrigué:
Quan m'informis/t'informis adecuadament o posis un exemple que no sigui una falàcia, potser, i recalco el potser, em molesto a contestar-te... De moment, nomès he entrat aquí amb intenció de flamejar. Però malgrat això, espero en candeletes el post informatiu amb el que m'ilustris, exigint que hi hagi estadístiques i estudis realitzats en diferents comunitats i etc.

No te enrolles Charles Boyer...
L'exemple era senzill. No especificava en cap moment que ningú estigués fent res. Tan "X" com "Z" podien tenir raó i ser innocents. Senzillament, em limitava a transcriure una conversa amb acusacions creuades i després t'he donat a escollir:

comprovar i no comprovar...

I, tot donant per impossible la situació que jo et transcrivia, has escollit no opinar.
Wikipedia escrigué:
Falacias: Argumentos que equivocan las relaciones lógicas entre elementos, o bien adoptan premisas evidentemente inaceptables. Para mayores detalles, ver falacia. Entre ellas se encuentran la falacia de causa falsa, el argumento circular, el argumento ad hominem, y la apelación a una autoridad irrelevante para el caso citado.
Tornar a dalt Ir abajo
Connor




Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 16/08/2009
Edad : 42

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 8:13 pm

Wikipedia escrigué:
Falacias: Argumentos que equivocan las relaciones lógicas entre elementos, o bien adoptan premisas evidentemente inaceptables. Para mayores detalles, ver falacia. Entre ellas se encuentran la falacia de causa falsa, el argumento circular, el argumento ad hominem, y la apelación a una autoridad irrelevante para el caso citado.

Si us plau, algú m'ho pot explicar si fos un nen de quatre anys per què és una fal·làcia?
Tornar a dalt Ir abajo
Hoch
Admin
Hoch


Nombre de missatges : 226
Fecha de inscripción : 17/08/2009
Edad : 40
Ubicació : VilaDroga y la Gentuza...

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 8:18 pm

Connor escrigué:
Wikipedia escrigué:
Falacias: Argumentos que equivocan las relaciones lógicas entre elementos, o bien adoptan premisas evidentemente inaceptables. Para mayores detalles, ver falacia. Entre ellas se encuentran la falacia de causa falsa, el argumento circular, el argumento ad hominem, y la apelación a una autoridad irrelevante para el caso citado.

Si us plau, algú m'ho pot explicar si fos un nen de quatre anys per què és una fal·làcia?
La wiki estarà encantada d'explicar-t'ho.
Tornar a dalt Ir abajo
Draco

Draco


Nombre de missatges : 255
Fecha de inscripción : 31/08/2009
Ubicació : Kulthea

Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitimeDj Mar 18, 2010 8:34 pm

Hoch escrigué:
Draco escrigué:
Si us sangren els ulls per les faltes d'ortografia que cometo, facil, no em llegiu.
Si nosaltres ho intentem, però tu no ens ho poses fàcil...T'emperres en proclamar la teva "catalanitat" sense intentar tenir ni un mínim respecte o interés per la llengua en la que escrius i que en teoria defenses. Cosa que fa que a efectes práctics no deixis de ser un hooligan HOYGAN catalanista o, millor dit, un hooligan ASCOLTY. Per cert, oi que fas servir firefox? el pluggins de correctors ortogràfics solen estar bastant bé... A tot lo demés, passo de contestar... no tinc complexe de JC per anar predicant pels deserts...

Mira, ja tinc nova firma! Mitja vida recorrent pobles i viles de Catalunya fent castells i l'altre mitja de cercaviles i correfocs. En politica votant sempre partits nacionalistes o independentistes. Catalanitat jo? Una mica! Ortografia, millorable. Educació, millor que la teva.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.politicscorruptes.cat
Contenido patrocinado





Un altre punt de vista sobre la independència catalana. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre punt de vista sobre la independència catalana.   Un altre punt de vista sobre la independència catalana. I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Un altre punt de vista sobre la independència catalana.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Avatar a la sala 3d del Punt Multimedia a Cerdanyola
» [El Mundo] Si cuela lo de nación - Salvador Sostres (reflexions sobre la covardia)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
La Crida :: Altres :: Zulo :: Política.-
Canviar a: