Logan
Nombre de missatges : 500 Fecha de inscripción : 15/08/2009 Edad : 46
| Assumpte: "Petita" figureta del Gran Cthulhu Dt Feb 23, 2010 10:51 pm | |
| Gabe Perna, un escultor nordamericà, ha modelat una figureta de Cthulhu que fa 43 cm d'alçada i ens mostra al Primigeni amb un estil i disseny molt allunyat de la típica forma abotargada amb la que solen dibuixar-lo. Aquí està la pàgina de l'escultor, que té algunes obres força interessants. http://www.toiletface.com/ModelKits.html | |
|
SirSefirot Admin
Nombre de missatges : 107 Fecha de inscripción : 15/08/2009 Edad : 39
| Assumpte: Re: "Petita" figureta del Gran Cthulhu Dc Feb 24, 2010 12:37 am | |
| Kawaiii~ Em recorda mes a un angel descarnado que al Cthulhu, pero no deixa de ser maco | |
|
Draco
Nombre de missatges : 255 Fecha de inscripción : 31/08/2009 Ubicació : Kulthea
| Assumpte: Re: "Petita" figureta del Gran Cthulhu Dc Feb 24, 2010 2:53 pm | |
| - SirSefirot escrigué:
- Kawaiii~
Em recorda mes a un angel descarnado que al Cthulhu, pero no deixa de ser maco Que entens tu per "maco"? | |
|
Strategos
Nombre de missatges : 97 Fecha de inscripción : 16/08/2009 Edad : 41 Ubicació : Vila del Pingüí
| Assumpte: Re: "Petita" figureta del Gran Cthulhu Dc Feb 24, 2010 4:06 pm | |
| A veure, a mi no em barrufa gaire. Bàsicament per un motiu: és encara més antropomorfitzat que les versions "abotargadas" habituals. I precisament Lovecraft ens narrava un món d'horrors absolutament aliens a la humanitat. I encara us diria més, crec que estem davant d'un Cthulhu "buenorro", adreçat al públic femení: Ho admetin o no, a moltes ties els agraden els tios "malotes". Doncs ja posats, el més malote de tots, el Gran Cthulhu, amb un cos escultural. Qui s'hi pot resistir? | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: "Petita" figureta del Gran Cthulhu | |
| |
|